نخستین نشست روشنگری سپاه لردگان در دهه مبارك فجر درسالن اجتماعات سپاه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ كارشناس مسائل سياسی در جمع پاسداران لردگان اظهار کرد: اين انقلاب چون پابرجا و جدی است و ارزش جشن گرفتن دارد چرا که انقلابی است كه از عهده جنگ تحميلی و فتنه‌هايی همچون فتنه 88 برآمده است.

سرهنگ امرالله كمكی با بررسی برخی دستاوردهای انقلاب در كشور بيان كرد: اولين دستاورد اين بود كه نظام طاغوت را بيرون كرديم و افراد ضعيف النفس از راس کار جدا شدند و انسان‌های قدرتمند را در رأس كشور قرار داديم.

وی در توصيف اوضاع غم بار زمان شاه گفت: قبل از انقلاب هيچ استقلالی در كشور نبود و در دوران قبل از انقلاب ذليل بوديم اما امروز به عزت رسيديم ودين شيعه را احيا كرديم.

کارشناس سیاسی در مقایسه دوران نكبت بار پهلوی و عصر پرافتخار نظام اسلامی در كشور خاطرنشان كرد: ما در زمان شاه اختياری در عزل و نصب مسئولين نداشته‌ايم اما امروز همه مسئولين به صورت مستقيم يا غير مستقيم توسط مردم انتخاب می‌شوند و قبل انقلاب 68 درصد مردم بی‌سواد بودند اما امروز از لحاظ علمی در دنيا هفدهم هستيم و در طراحی و ساخت ماهواره ششم هستيم.

سرهنگ كمكی تصریح کرد: قبل انقلاب نظر بر اين بود كه نمی‌شود انقلاب كرد يا اگر انقلابی صورت گرفت بايستی متكی به يكی از دو نظام غرب يا بلوك شرق باشد اما با انقلاب (مستقل) اسلامی حكومت ديكتاتوری راساقط كرديم.

ارسال نظرات