خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با بسیج:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آقای هاشمی دقیقا در مسیر دوقطبی سازی جامعه حرکت می کند.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سخنان اخیر هاشمی در خصوص شورای نگهبان گفت:  واقعا این سخنان نادرست بود و رفتار آقای هاشمی شبیه سخنان دشمنان شده است.

وی با اشاره به اینکه سخنان اخیر هاشمی درست در مسیر دوقطبی سازی جامعه بود، خاطرنشان نمود:  به نظر من مشاورههای غلط به ایشان می دهند و می خواهند وجهه او را از بین ببرند چون به تجربه به ما ثابت شده که هیچ کس توانایی اینکه مقابل امواج قدرت این نظام بایستد را ندارد و خود آقای هاشمی باید بداند که بزرگتر از او هم نتوانست در برابر انقلابی که به دو قدرت عظیم ولایت و ملت متصل است کاری از پیش ببرد.

حاجی صادقی با عنوان این که شاید آقای هاشمی در گذشته وضعیت قابل تاملی داشتند اما قدرت تحلیل مسائل و درک واقعیت و تشخیص مسائل از سوی ایشان  دیگر مانند گذشته نیست گفت: سخنان ایشان تنها هوچی گری و دوری از منطق بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آقای هاشمی در حال تحریف شخصیت امام هستند ، گفت: امام خمینی(ره) فردی بود که نسبت به قانون التزام داشت اما امروز برای آقای هاشمی قوم و قبیله ارجح بر قانون شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها