خبرهای داغ:
در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی صورت گرفت

برگزاری کنگره شهدای ورزش با قرائت پیام رهبر انقلاب

مراسم تجلیل از شهدای عرصه ورزش با نمایش پیام رهبر انقلاب در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نخستین کنگره سرداران شهید و 5 هزار شهید کشور با حضور شمار زیادی از مسئولان ورزش ایران و حضور پرشمار عموم مردم، صبح امروز(13آذر) در استادیوم 12هزار نفری آزادی برگزار شد.

در این مراسم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضشعفین،محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، بهرام افشار زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، مناف هاشمی، غلام‌رضا شعبانی‌بهار، رباب شهریان معاونان وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته المپیک، داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزش و دیگر مسئولان ورزش ایران، خانواده معظم شهدای ورزشکار، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

طبقه اول استادیوم 12 هزار نفری آزادی کاملا پر شده و در طبقه دوم استادیوم آزادی نیز تصاویری از شهدای ورزشکار نصب شده بود.

در ابتدای این مراسم پیام هبر معظم انقلاب در جمع مسئولان ورزش ایران درباره این گنگره پخش شد و فیلمی از دیدار ورزشکاران ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.

سالن برگزاری مراسم با تصاویر شهدای ورزشکار ، امام راحل و مقام معظم رهبری و تمثال برخی شهدا بر روی صندلی های این مجموعه مزین شده بود و در وسط سالن هم پلی به نام خیبر که یادآور حماسه آفرینی های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است با پوشش خیزران قرار داده شده بود.

گفتنی است هدف از برگزاری این کنگره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و توسعه مفاهیم اخلاقی - فرهنگی و ورزشی کشور است. در این مراسم قرار است از چند جلد کتاب مربوط به شهدای شاخص ورزشکار رونمایی شود.

با تشکیل این ستاد تاکنون 46 جلد کتاب تهیه و تدوین شده است که 14 عنوان مربوط به شهدای شاخص ورزشکار و 32 کتاب نیز دایره المعارف شهدای ورزشکار هر استان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها