اعزام 40 نفر از خواهران سرگروه های حلقه های صالحین میناب به اردوی فرهنگی سیریک

سرهنگ حبیب الله سهرابی از اعزام 40 نفر از سرگروه های حلقه های صالحین خواهر در قالب 2 مینی بوس به اردوی تفریحی و فرهنگی شهرستان سیریک خبرداد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه میناب با اعلام این خبر افزود: سرگروه های حلقه های صالحین خواهر در قالب 2 مینی بوس به اردوی تفریحی شهرستان سیریک اعرام شدند.

وی، هدف از این اعزام آشنایی بسیجیان با مسائل فرهنگی ،بصیرتی ،اخلاقی و معرفتی در طول سفر عنوان کرد و گفت: خواهران بسیجی اعزام شده به این سفر یک روزه از برنامه های متنوع فرهنگی در طول سفر بهره مند خواهند شد.

سرهنگ سهرابی، خاطر نشان کرد: به منظور بهره مندی و ایجاد شادابی و شور و نشاط در بین بسیجیان این اردو ها با برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در طول سفر باید به قوت خود ادامه پیدا کند.

فرمانده ناحیه میناب با اشاره به اهداف برگزاری این اردو، گفت: این اردو به منظور انسجام بیش از پیش حلقه ها و افزایش مهارتهای تربیتی سرگروهها در کیفی سازی حلقه های تربیتی متربیان و همچنین ایجاد انس و الفت میان سرگروهها و مربیان و تقویت انگیزه و تضمین باورهای دینی و ارزشهای اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات