نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال بازگرداندن فرهنگ غرب به کشور است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام، با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ، بیرون راندن مستکبران از میهن را یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۲۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه و مرکز تخصصی حوزوی معصومیه(سلام الله علیها) شهرکرد ضمن تبریک آغاز دهه فجر ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر طاغوت و رژیم شاهنشاهی را نتیجه پیوند عملی و عمیق امام و امت با یکدیگر دانست و تصریح کرد: در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ همه‌ی آن حمایت‌ها و اعلام آمادگی‌های قبلی مردم از امام خمینی (ره) و انزجار و بیزاری‌شان از حکومت طاغوت به عمل تبدیل شد و موج عظیم جمعیت در حمایت و استقبال از امام خمینی (ره) به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه شهرکرد جاری شدن اسلام و دین همچون خون در پیکر انقلاب و کشور را از مهم ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: یکی از عمده کارهای انقلاب و امت اسلامی تلاش برای ساری و جاری کردن اسلام در پیکر جامعه بود که این مهم با جمع شدن مظاهر فساد و فحشا از جامعه تا درصد قابل توجهی محقق شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، رواج علنی فساد و فحشا در دوران طاغوت را یادآور شد و افزود: در دوران شاهنشاهی به صورت علنی مراکز فساد و فحشا در کشور ایجاد شده بود اما به برکت انقلاب اسلامی همه مظاهر فساد از جامعه برچیده شد و مظاهر دینی و اسلامی همچون خون در پیگر جامعه جاری شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بیرون راندن مستکبران از میهن را یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: آمریکایی ها در قبل از پیروزی انقلاب در این کشور حضور ارباب گونه داشتند و با ظلم و ستمی که در حق مردم روا داشته بودند در تمام امور سیاسی و اجتماعی کشور نقش اصلی ایفا می کردند و اداره تمام کشور به دست آمریکایی ها بود اما به برکت انقلاب اسلامی دست مستکبران از کشور بریده شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، ایجاد خودباوری در ملت را یکی دیگر از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: در دوران طاغوت، آمریکایی ها و نوکران و هم پیمانان آن ها در داخل از ایران و ملت ایران، یک چهره ضعیف و ناتوان که تنها توان مصرف گرایی دارد به جهان القاء و معرفی کرده بودند و این مسئله کاملا خودباوری را از مردم ما گرفته بود به گونه ای که خودم مردم هم باورشان شده بود که هیچ گونه توانمندی ندارند؛ اما امام خمینی (ره) آمد و این خودباوری را به ما آموخت.

امام جمعه شهرکرد، فاصله انداختن بین اسلام ناب و مردم را یکی از ظلم های بزرگ طاغوت در حق ملت ایران دانست و گفت: حکومت طاغوت بین مردم و واقعیت دین ما جدایی انداخته بود و اسلام ناب و حقیقی از جامعه رخت بربسته بود و از اسلام تنها یک پوسته و ظاهر به جا مانده بود در حالی که در اسلام ناب ارزش ها و معارف بلندی همچون امر به معروف و نهی از منکر به معنای حقیقی کلمه و عزت بخشی به امت اسلامی وجود دارد که سعادت و کمال انسان را به ارمغان می آورد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام افزود: به برکت اسلام، انقلاب اسلامی به کشور استقلال بخشید و ما را از نوکر بودن رهانید و از ذلت به اوج عزت رساند و ملت ایران را به ملتی متمدن تبدیل کرد که امروز نه تنها در عالم اسلام بلکه در جهان بشری تاثیرگذار است و دنیای استکبار و ابرقدرت ها بر روی انقلاب حساب باز کرده اند و حرف جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سخن نافذ در جهان مطرح است و استکبار نیز راهی جز شنیدن آن ندارد.

امام جمعه شهرکرد، انتخاب مسئولان کشور به وسیله انتخابات را یکی از مصادیق بارز استقلال ملت ایران برشمرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، استقلال کشور به جایی رسیده است که از شخص رهبری انقلاب تا شورای یک روستای چند نفری به وسیله مردم و با حضور در پای صندوق های رأی انتخاب می شود و خود مردم گرداننده امور هستند و در سرنوشت خودشان دخیل و صاحب نظر هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام به تلاش دشمنان برای بازگرداندن فرهنگ غرب به کشور و از بین بردن فرهنگ اسلام اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دشمن آن است که حرکت رو به جلو انقلاب را متوقف کند و اجازه ندهد این جریان فعال و پویای انقلاب ادامه داشته باشد، بنابراین باید تمام جدیت و تلاش مسئولان و مردم ایران آن باشد که توطئه های دشمن را با بصیرت و هوشیاری خنثی و برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، توطئه‌های مختلف و فراوان دشمنان از جمله فتنه ها، کودتا، تحریک نظامی، ‌معارضه‌ی سخت، معارضه‌ی نرم، فشارهای رسانه‌ای و تحریم‌های شدید و روزافزون را یادآوری کرد و افزود: آنها از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز هرچه در چنته داشته‌اند، به کار گرفته‌اند تا ملت را ناامید و به اسلام و جمهوری اسلامی بدبین کنند و از صحنه خارج سازند؛ اما به فضل و نصرت الهی و امدادهای غیبی حضرت حق و ایستادگی و پیوند مردم با ولایت و رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که با وجود این همه ناکامی و شکست، دشمنان هنوز ناامید نشده اند تصریح کرد: دشمن درحال حاضر با تمام وجود در تلاش است که در دولت و مدیریت های جزء کشور و عرصه هایی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و حتی در بدنه ملت نفوذ پیدا کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام، شبکه های مجازی را یکی از عرصه های نفوذ دشمن به بدنه جامعه دانست و بیان داشت: دشمن می کوشد با استفاده از شبکه های اجتماعی، در بدنه جامعه نفوذ پیدا کند و بر ذهن و افکار مردم تأثیر بگذارد تا به این وسیله فرهنگ غرب را به کشور باز گرداند و دستاوردهای ۳۷ ساله انقلاب را مخدوش کند.

ارسال نظرات