مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر:

دهه فجر آغاز طلوع حاکمیت واقعی و حقیقی ولایت فقیه

حجت الاسلام وحید شعیبی گفت: از ثمرات انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها می توان به دستاوردهای سیاسی ،اقتصادی و اعتقادی اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

حجت الاسلام وحید شعیبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوثر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر ضمن گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ایران از دستاوردهای این انقلاب می توان به بحث های سیاسی ،اقتصادی و اعتقادی بیان کرد که یکی از این دستاوردها شناساندن واقعی کلمه حق و ولایت فقیه در عرصه بین المللی است که امام خمینی (ره) با درایت خود توانستند این جایگاه را به همه بشناساند.


وی گفت: حکومتهای طاغوتی که چندسالی با بی عدالتی و زیر سوال بردن اعتقادات مردم سعی در کم رنگ نمودن اسلام در بین مردم را داشتند و می خواستند از اسلام جز نامی نماند امام راحل در آن زمان یعنی در سالهای 56 و 57 که اوج این مظلومیتها بود قد علم کرد و در مقابل این ظلم ظالمانه طاغوتیان ایستاد.

وی افزود: آثار و برکات عظیم این نظام ولایت فقیه امروزه در همه جای جهان دیده می شود. اقتدار نظام جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی برخی از کشورها ،روحیه مقاومت و ایستادگی که در عراق، سوریه،لبنان و یمن مشاهده می شود، از برکات این نظام ولایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر ادامه داد: امروزه ایران در تمامی عرصه های سیاسی و امنیتی کشور در مقابل دیگر کشورها حرفی برای گفتن دارد، اینها همه به برکت خون شهدا و امام راحل و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است که در بخش های مذاکرات هسته ای و حتی در پسابرجام دشمن آثار این عظمت ولی فقیه را مشاهده می کند.
وحید شعیبی خاطر نشان کرد تنها ترس دشمن از کشور و انقلاب ما بحث هسته ای شدن یا موشکهای دور برد یا حقوق بشر ایران نیست بلکه ترس دشمن از نفوذ کلمه حقه ولی فقیه است که این یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است.
وی در پایان دهه فجر را به همه فجر آفرینان تبریک گفته و یاد روزهای بهمن سال 1357 را گرامی داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار