«ثریا» امشب در دومین قسمت ویژه برنامه «انقلاب ادامه دارد...» توانمندی‌های شگرف و کمتر دیده شده متخصصان کشور در زمینه تجهیزات پزشکی را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا امیری نیا، مدیرسابق مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری مهمان ویژه برنامه امروز خواهد بود و بخشی از توانمندیهای ایران اسلامی در حوزه تجهیزات پیشرفته پزشکی با حضور تولیدکنندگان آنها معرفی خواهند شد که از آن جمله می توان به اتاق جراحی کاملا ایرانی اشاره کرد.

 

سامانه هوشمند جراحی، ماشین بیهوشی اتاق عمل، دستگاه جراحی الکتریکی، نمایشگر کنترل کننده علائم حیاتی و تخت اتاق عمل الکترو مکانیکی بخش دیگری از تجهیزاتی هستندکه با نمایش در برنامه امشب، تداوم انقلاب 57 را این بار در عرصه علمی و فناوری یادآور می شوند. همچنین سه شرکت دانش بنیان در حوزه دارو و تجهیزات بیوتکنولوژی نیز با حضور در ویژه برنامه»انقلاب ادامه دارد...» به معرفی توانمندیهای خود خواهند پرداخت.

 

برنامه ثریا همزمان با ویژه برنامه خود در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش مردمی #من_انقلابی_ام را راه اندازی کرده است. مخاطبان محترم می توانند از هم اکنون با تکمیل جمله: »انقلابی ماندن یعنی . . .» و ارسال آن به شماره 09300001435 یا ارسال عکس، فیلم و دل نوشته های خود به تلگرام @sorayatv برنامه ثریا، در قرعه کشی این پویش شرکت کنند. هر شب نیز به صاحب اثر برگزیده، یک سفر مشهد مقدس با یک نفر همراه، اهدا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند قسمت دوم ویژه برنامه دهه فجری انقلاب ادامه دارد را امشب 12 بهمن ماه پس از بخش خبری ساعت 19 از شبکه یک تماشا کنند.

ارسال نظرات