خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر:

دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با امام جمعه قزوین

به مناسبت ایام الله دهه فجر جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۱۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین که به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، با بیان این‌که نیروهای مسلح فجر آفرینان انقلاب بودند و در این حماسه بزرگ مشارکت جدی داشتند اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره همه شهدایی که در طول انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند را گرامی بداریم.

 وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی معجزه الهی بود تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که استکبار جهانی با قدرت از شاه حمایت می‌کردند و هیچ کشوری از شرق و غرب خواهان به پیروزی رسیدن انقلاب نبود و در چنین شرایطی فضل الهی و امدادهای غیبی به یاری ملت مسلمان ایران آمد.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: در سال 53 عده‌ای با تحلیل اشتباه می‌گفتند اگر ما 100 سال آینده وضعیت امروز فلسطین را داشته باشیم، انقلابمان با پیشرفت همراه شده است، این در حالی است که امروز فلسطین به برکت انقلاب اسلامی صاحب عزت شده و در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلابیون پیش از انقلاب بسیار محدود و در مضیقه بودند و هیچ‌گونه قدرت نظامی نداشتند و بسیاری هم پیروزی انقلاب اسلامی را دور از دسترس می‌دیدند اما به یاری و نصرت خدای متعال آن شرایط سخت به شرایطی تبدیل شده است که امروز ما صاحب عزت شده‌ایم.

 وی یادآور شد: امروز مردم کشورهای مسلمان منطقه و مسیحیان یا با انقلاب اسلامی همراه شده‌اند و یا علاقه دارند تا پیام انقلاب اسلامی ایران را بشنوند، اما آن‌هایی که به بهانه سلاح هسته‌ای در مقابل ما قرار می‌گیرند در واقع از نفوذ انقلاب و اسلام در هراسند.

 آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: عده‌ای از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که تا 35 سال دیگر امریکا و اروپا اسلامی خواهند شد اما با این سیل تصاعدی که آن‌ها به اسلامی می پیوند، زودتر این اتفاق خواهد افتاد.

 در ابتدای این دیدار سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان این‌که انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و ایثارگری‌های خادمان به‌نظام است اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح همواره از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

 امیر محمد رضایی، جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین بیان کرد: نیروهای مسلح استان قزوین در بالاترین میزان آمادگی قرار دارند و با بصیرت و تأسی از فرهنگ ناب عاشورا در هر زمانی آماده جانفشانی هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار