انقلاب اسلامی با اتکا بر قدرت لا یزال الهی، رهبری مدبرانه بنیانگذار انقلاب و حضور گسترده مردم شکل گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین در گفتگو با خبرنگار بسیج خمین با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوشش و حمایت میلیون‌ها مرد و زن آزاده از این حرکت الهی باید گرامی داشته شود و در دهه مبارک فجر باید از ارزش‎ها و فداکاری‌های کسانی گفت که به مصداق آیات الهی به خدا توکل و در راه او جهاد کردند.


سرهنگ علیرضا براتعلی اظهار کرد: انقلاب اسلامی که با اتکا بر قدرت لا یزال الهی، رهبری مدبرانه بنیانگذار انقلاب و حضور گسترده مردم شکل گرفت از ویژگی‌هایی برخوردار است که آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند که می‌توان از آن جمله به مردمی بودن انقلاب اشاره کرد که از همه طبقات و اقشار در آن حضور داشتند.


براتعلی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های آن الهی بودن است که انقلاب را با نام اسلام می‌شناسند و آن را برای احیای احکام و دستورات اسلام و حاکمیت اسلامی در تمام ابعاد شناخته‌اند.


وی ادامه داد: برخورداری از رهبری دینی و انقلابی مانند امام خمینی(ره) از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که باعث تحولات و ثمرات زیادی در جهان و منطقه شد.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین بیان کرد: احیای ارزش‌های الهی، نگرش نو به انسان و جامعه و همچنین موضوع مبارزه و زنده شدن این رویارویی با استکبار، خشونت و ستمگری ابر قدرت‌ها از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی است.


براتعلی تأثیر بر جهان اسلام و کشورهای مستقل و ملت‌های آزاد را از دیگر ثمرات این انقلاب بیان کرد و گفت: این مسئله در بیداری اسلامی کشورها و مقابله آنها با ظلم و ستم مشهود است.


وی تزکیه و رشد فضایل اخلاقی، پیوند سیاست با معنویت، افزایش سطح آگاهی‌ مردم، بازگرداندن عزت و شکوه به مسلمانان و رشد علم را از اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد.


براتعلی همچنین تأمین امنیت در زمینه‌های مختلف، گسترش و مشارکت و حضور مردم در عرصه‌های مهم کشور، حفظ استقلال و تمامیت ارضی و تلاش برای رسیدن به یک جامعه و تمدن اسلامی را از اهداف سیاسی این انقلاب برشمرد.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین افزود: در این ایام ضمن بازخوانی اهداف پیش گفته باید بررسی کنیم که تا کجا به این آرمان‌ها و اهداف رسیده‌ایم و چه برنامه‌هایی را برای بهتر و زودتر رسیدن به آرمان‌های امام بایستی ترسیم کنیم.


براتعلی برگزاری جشن انقلاب در مساجد و حوز‌های بسیج، برگزاری مجمع بسیجیان، ویزیت رایگان بیماران، جلسات بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین در ایام دهه فجر اعلام کرد.


ارسال نظرات