خبرهای داغ:
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه فجر 498 طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در روستاهای استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام محمود گروسی صبح امروز در جمع رسانه‌های گروهی استان قزوین که به منظور تشریح اقدامات کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: 498 طرح تولیدی، عمرانی و خدماتی در روستاهای استان قزوین طی دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل 393 طرح دهیاری‌ها، 90 طرح جهاد کشاورزی، 10 طرح کمیته امداد و 4 طرح بانک کشاورزی است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: تشکیل کمیته دهه فجر روستایی و عشایری در استان و شهرستان‌های قزوین، برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات قرآن روستایی، برنامه‌ریزی برای زنگ انقلاب در تمام مدارس روستایی، برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در تمام روستاها و برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها از طریق بنیاد شهید از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر است.

گروسی دیدار اعضای کمیته روستایی با ائمه جمعه در استان و شهرستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا روستایی از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر عنوان و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا روستایی از طریق بنیاد شهید و سپاه، برگزاری نشست‌های تبیین اصول و مبانی انقلاب از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های روستایی از طریق بسیج استان قزوین نیز از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر است.

این مسئول ارائه خدمات رایگان از طریق دانشگاه علوم پزشکی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی از طریق اداره کل دامپزشکی استان قزوین، برگزاری مسابقات فرهنگی از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و بسیج در مدارس و پایگاه‌های روستایی را نیز از اهم برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر ذکر کرد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد:  معرفی کارآفرین موفق روستایی از طریق اداره کل کمیته امداد امام خمینی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی از طریق اداره کل ورزش و جوانان در روستاها، سرکشی از خانواده‌های محروم روستایی، برگزاری همایش جهاد و انقلاب روز 14 بهمن در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز از اهم برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری در دهه مبارک فجر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها