خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه:

رای فرد فرد ما برای ادامه مسیر انقلاب مثمر ثمر است +تصاویر

امام جمعه سربیشه گفت: در ایام انتخابات باید اتحاد و انسجام خودمان را حفظ کنیم و هر رای ما برای ادامه راه شهدا و انقلاب مثمر ثمر خواهد بود زیرا امروز استکبار به بهانه های مختلف می خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه در مراسم سالگرو ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ضمن تبریک این ایام گفت: انقلاب اسلامی یکی از مواهبی که خداوند به ما عنایت کرده است.

امام جمعه سربیشه افزود: ما در شرایطی انقلاب کردیم که خیلی از کشورها ما را به رسمیت نمی شناختند و از ما حق توحش می گرفتند و خیلی از کشورها عزمشان را جزم کرده بودند تا قسمتی از خاک ما را جدا کنند مثل بحرین که در زمان پهلوی از کشور ما جدا شد.

حجت الاسلام سنجری ادامه داد: قبل از انقلاب کشور ما به سمتی می رفت که آمریکا و انگلیس بر ما حکومت کنند، تمامی تولید کشاورزی ما خرج 33 روز مردم بود و مابقی مایحتاج ما از کشورهای دیگر وارد می شد، در بحث آموزش عالی و آموزش و پرورش حرفی برای گفتن نداشتیم .

وی گفت: امروز افتخار ما این است که در دور دست ترین روستاها هم معلم داریم ، مسئولین ما مستقل تصمیم می گیرند و افتخار ما به بیش از 250 هزار نفر شهدای ما هستند.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: امروز اگر دولت جمهوری اسلامی با اقتدار پای میز مذاکره می رود به برکت خون شهیدان و ایستادگی ملت است نه بذل و بخشش کدخداها، امروز افتخار ما این است که رهبر ما در قسمتی از تاریخ انقلاب می فرمایند اگر دشمن دست از پا خطا کند شرایط ما شرایط بدر و خیبر است و عاشورا و محرمی دیگر خلق می کنیم.

حجت الاسلام سنجری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نکته قابل توجه در ایام انتخابات این است که باید اتحاد و انسجام خودمان را حفظ کنیم و هر رای ما برای ادامه راه شهدا و انقلاب مثمر ثمر خواهد بود زیرا امروز استکبار به بهانه های مختلف سعی در عدم حضور مردم دارد و می خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم تمثال حضرت امام (ره) گلباران و بعد از رژه موتوری مزار شهدای گمنام شهرستان نیز غبار روبی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار