خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

اقتصاد مقاومتی راهکاری برای بیمه کردن انقلاب اسلامی

امام جمعه طبس گفت: آنچه که امروز اهمیت دارد و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اقتصاد مقاومتی است و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی بیمه شود یکی از راهکارها اقتصادمقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در اولین روز دهه مبارک فجر، مردم، مسئولین، و کارکنان ادارات و نهادها با امام جمعه طبس دیدار کردند.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در این دیدار با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) گفت: با تمام مشکلات و موانعی که دشمنان بوجود آوردند، لشکر غیبی خداوند بود که نظام شاهنشاهی را سرنگون و حکومت اسلامی را برپا کرد.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی پس از ۳۷ سال گفت: در کشوری که کلامی ممکن نبود از آمریکا گفته شود اما امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی آمریکا خوار و ذلیل شده است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «صدای شکستن استخوان های کمونیسم به گوش میرسد» افزود: در رابطه با آمریکا امروزه این چنین است و ابهت آمریکا در تمام جهان در حال از بین رفتن است و دولتی به خواری آمریکا و فردی منفورتر از اوباما نیست.

امام جمعه طبس به دلاوری‌های نیروهای دریایی سپاه در دستگیری نظامیان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با همه عداوت و دشمنی‌هایی که آمریکا با ایران دارد اما ایران با نیروهای نظامی آن‌ها با احترام رفتار کرد و این شد که جان‌کری از نیروهای مسلح و رهبری ایران تشکر کرد.

وی تصریح کرد: دهه فجر برای بازخوانی همین مسائل است و باید توجه داشته باشیم انقلاب با چه هدفی ایجاد شده است و چگونه به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز اهمیت دارد و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اقتصاد مقاومتی است و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی بیمه شود یکی از راهکارها اقتصادمقاومتی است.

وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه مدیران از سرمایه‌گذاران حمایت کنند و کارهای اداری را تسهیل کنند و مشکلات را از پیش پای آن‌ها بردارند.

امام جمعه طبس در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و آن را از مصادیق تثبیت و بیمه شدن نظام اسلامی دانست.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه کتاب، اهدای ۱۵۰۰ سبد کالا به دانش آموزان بی بضاعت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شربت و شیرینی، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری انقلاب و کودکان امروز، برگزاری همایش غنچه‌های انقلاب ویژه و جشن انقلاب ویژه دختران از دیگر ویژه برنامه‌های اولین روز از دهه مبارک فجر در طبس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار