در طول ایام الله دهه مبارکه فجر بیش از 160 برنامه توسط سپاه ناحیه نمین در سطح شهرستان توسط پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

سرهنگ حسین ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین، ضمن تبریک سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی به همشهریان و بسیجیان شهرستان نمین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال جانفشانی و ایستادگی مردم، اکنون با چنین عظمتی در دستان این نسل قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نمین گفت: دهه مبارکه فجر امسال با دو امر مهم انتخابات و به زانو در آوردن سربازان آمریکایی در خلیج فارس تقارن یافته که بیش از پیش از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

سرهنگ ایرانی بیان کرد: از سوی ناحیه مقاومت شهرستان نمین 10 جلسه و از سوی ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر نیز دو جلسه برگزار شده که در آن کمیته‌های 11 گانه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اهداف انقلاب باید به نسل جوان و کسانی که شیفته شهادت و ولایت هستند انتقال یابد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی میراث گرانبهای حضرت امام(ره) و امانت عظیم الهی در دستان مردم است.

فرمانده سپاه نمین گفت: با توجه به وضعیت سیاسی کشورهای همسایه و شدت بخشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در توطئه چینی و دسیسه های خود باید بر آن باشیم که در جهت خنثی سازی هجمه ها و توطئه های دشمنان، ایام الله مبارکه دهه فجر بیش از پیش باشکوه‌تر برگزار شود.

وی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا انقلاب اسلامی را مصادره کند و این توهم دشمن با حضور پرشور مردم در صحنه از میان بر داشته خواهد شد.

سرهنگ ایرانی افزود: در طول ایام الله دهه مبارکه فجر بیش از 160 برنامه توسط سپاه ناحیه نمین در سطح شهرستان توسط پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام کاروان راهیان نور، برگزاری نشست های روشنگری و همایش های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و دیگر برنامه ها برای ایام الله دهه مبارکه فجر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مدارس و روستاها برنامه های متنوعی در راستای بصیرت افزایی و افزایش وحدت بین مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین بیان کرد: بانک الله اکبر در 21 بهمن ماه با شور و طراوت خاصی نسبت به سال گذشته و در میدان اصلی شهر، پایگاه های بسیج و منازل مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چهار نقطه از شهرستان نمین راهپیمایی 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در شهرهای نمین، عنبران، آبی بیگلو و دهستان دولت آباد مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آنها که در صدد کاهش اعتبار نظام هستند، خواهد بود.

وی گفت: ملت ایران در هفتم اسفند آزمون بزرگی پیش رو دارند که بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه با امام و رهبری و آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

ارسال نظرات