فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی(ره)منطقه دراک از اجرای 38برنامه شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر 94 در مطقه دراک شامل گویم،قلات،آب پرده،کلسان و کودیان شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۰۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  مجید فرجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی(ره)منطقه دراک استان فارس ضمن گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب به برنامه های شاخص منطقه دراک پرداخت و گفت: امسال در دهه فجر همزمان با نواخته شدن زنگ مدارس در ساعت ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور در مدارس منطقه گویم و همچنین مردم منطقه دراک با برنامه های همچون جشنواره فرهنگی تربیتی شکوفایی بیداری انقلاب در پنج مدرسه منطقه،  برگزاری زیارت عاشورا در جوار شهدای منطقه دراک، پیاده روی خانوادگی، برگزاری همایش غذاهای بومی محلی در گویم، دعوت از مسئولین شهرستان در منطقه برای برطرف نمودن مشکلات مردم، انجام سلسله همایش های زندگی موفق و زندگی بهشتی در 12 مدرسه ویژه اولیاء دانش آموزان سلسله جشواره انقلاب در 10 نقطه منطقه دراک ،نور افشانی،هم صدا شدن مردم در به صدا درآوردن  بانگ الله اکبرو.... از برنامه شاخص دهه فجر در منطقه دراک می باشد.

وی  هدف از برنامه دهه فجردر منطقه دراک را ترویج گفتمان  و دست آورده های انقلاب و تقویت شورآفرینی و امید آفرینی در بین آحاد مردم منطقه دراک دانست.

وی در ادامه از اهمیت مبحث تربیتی در مدارس برای نوجوان منطقه گفت و افزود: مسائل تربیتی در مدارس برای دانش آموزان و هم اولیاء آنان و سلسله برنامه های همایش زندگی بهشتی و زندگی موفق  برای عموم، ازبرنامه های تربیتی می باشدکه امسال در برنامه ها انقلاب در منطقه دراک دیده شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه های دهه فجر امسال با همکاری و عنایت  مردم منطقه دراک خصوصا خیرین منطقه،مدیران مدارس، دهداران،شورای اسلامی،یاوران شورا ی، ستاد نماز جمعه و دیگر زحمت کشان برنامه فرهنگی در منطقه دراک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات