نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور امام جمعه اصلاندوز و مسئولان شهرستان اصلاندوز در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، همزمان با آغاز دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری،فرماندهان انتظامی،جمعی از مسئولان،فرهنگیان و دانش آموزان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در دبیرستان دخترانه راه زینب(س) افتتاح شد.

"قدرت مهرآوران" مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز در این مراسم گفت:نمایشگاه مدرسه انقلاب با هدف آشناسازی دانش آموزان با حقیقت انقلاب اسلامی و شخصیت و آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق دو ماموریت نیروسازی و جریان‌سازی در سطح مدارس برپا خواهد شد.

وی آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، آشنایی دانش‌آموزان با کار گروهی و آشنایی با کارنامه و عملکرد سیاه رژیم پهلوی ،تقویت روحیه خودباوری و شناخت دستاوردهای علم و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب را از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه دانست.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منطقه اصلاندوز با بیان اینکه این نمایشگاه توسط دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی و با همکاری مدیران و مربیان پرورشی مدارس در دبیرستان راه زینب(س) برپا شده است افزود:این اتحادیه در تحقق دو ماموریت تشکیلاتی نیروسازی و جریان سازی و فعال سازی انجمن های اسلامی مدارس به عنوان سنگرهای فکری و فرهنگی در تلاش است.

مهرآوران در پایان گفت:دانش آموزان اصلاندوزی امسال علاوه بر فعالیت در سطح مدارس در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز حضوری پر شور خواهند داشت.

در ادامه مسئولان ضمن بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه اجرای این برنامه فرهنگی را مطلوب و مفید ارزیابی کردند.

ارسال نظرات