فرمانده حوزه کوثر سرخه:

سومين یادواره شهدای زن در سرخه برگزار مي شود

فرمانده حوزه کوثر سرخه گفت: سومین یادواره شهدای زن و گرامیداشت، همسران شهدا با حضور مسئولان کشوری و استانی و بسجیان سلحشور در شهرستان سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مریم آزمون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه بيان داشت: 14 بهمن ماه؛ سومین یادواره شهدای زن و گرامیداشت، همسران شهدا در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران با حضور مسئولان کشوری و استانی و بسجیان سلحشور برگزار می شود.

وي افزود: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وارائه الگوهای عملی و رفتاری از آرمان ها، خط مشی زندگی شهدا و سیراب كردن مستمر جامعه با نور و عطر شهدا و جمع آوری، تبیین، تحلیل و ساماندهی آثار باقیمانده از شهدای گرانقدر عنوان کرد.

وی افزود: این برنامه به منظور ترویج فرهنگ والای ایثار و از خود گذشتگی و ارتقاي روحیه شهادت طلبی و گسترش فرهنگ دینی برگزار می شود.

فرمانده حوزه کوثر سرخه گفت:با توجه به اینکه شهرستان سرخه شهید زن ندارد در کنار تجلیل از 11 شهید والامقام استان، تجلیل از زنان ایثارگر را در راستای کار خود قرار دهیم.

آزمون بیان کرد: در سال 94 تجلیل از همسران شهدا، به عنوان اسطوره ها ایثار و گذشت که با پشتوانه آنها شهدا در عرصه پیکار درخشیدند از 36 همسر شهید در این یادواره تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار