مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دوره آموزش روایتگری شهید اصغر فتاحی در استان مرکزی با هدف ارتقاء سطح کیفی راویان کاروان راهیان نور در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
سرهنگ پاسدار عبدالرضا ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این کارگاه اموزشی با حضور یک‌صد نفر از پیشکسوتان سپاه، بسیج و پایوران سپاه از روز گذشته همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر آغاز شده است.

وی افزود: این دوره آموزشی در 12 جلسه و 24 ساعت آموزشی آغاز و در چهار روز متوالی برگزار می‌شود و راویانی که در این دوره حضور دارند با کاروان راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام و به تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در کنار حضور و بازدید از مناطق عملیاتی بی‌شک روایت راویان از آن روزها بیشتر می‌تواند تاثیرگذار باشد و با افزایش راویان در رابطه با اع مقدس(جبهه‌های غرب و شمال غرب، جبهه‌های میانی و جبهه‌های جنوب) تاثیرگذاری حضور کاروان‌های راهیان نور بیشتر می‌شود.

سرهنگ پاسدار ملکی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 14 هزار نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که با حضور این راویان به ازای هر اتوبوس یک راوی می‌توان بهره‌برداری فرهنگی مورد نیاز را از این کاروان‌ها انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات