رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، نبود کارگروه تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان را یکی از مشکلات استان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۵۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ صبح امروز دکتر اسماعیل پیرعلی، رییس پارک علم و فناوری استان به همراه کارشناسان این مجموعه با حضور در شرکت تشگاز از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

دکتر پیرعلی در نشستی که به منظور بررسی مسائل این شرکت برگزار شد اظهار داشت: با توجه به توانمندی های شرکت تشگاز این شرکت از پتانسیل دانش بنیان برخوردار است.

رییس پارک علم و فناوری یکی از مشکلات استان را نبود کارگروه تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان دانست و افزود: این مشکل موجب طولانی تر شدن روند بررسی دانش بنیان شدن شرکت های فعال در استان می شود که پارک علم و فناوری در حال پیگیری این مشکل است.

در ادامه مهندس احمدي مدير عامل اين شرکت گفت: اين شرکت از زير مجموعه صنايع خودرو محسوب مي شود و محصولات متفاوتي در عرصه صنعت ارائه مي دهد.

وي افزود: شرکت تشگاز در سال 1373 در شهـــرک صنعتي شهرکرد واقع در استان چهارمحال و بختياري فعاليت خود را آغار نمود و هم اکنون با دارا بودن بالغ بر 6000 متر مربع سـالن هاي توليد ، خطــوط توليد قطعــات خودرو هـاي سواري ، کـــاميون و اتوبوس اقدام به تامين قطعات مورد نياز شرکت هاي ايران خودرو ، ايران خودرو ديزل،شهاب خودرو و سايپا ديزيل نمودو با تلاش و جديت کليه کارکنان اين واحد صنعتي موفق به دريافت استاندارد هاي ملي ايران ISO TS 16949، ازIMQ ايتاليا گرديد .

وي برخي محصولات شركت را که شامل: مخزن باد، مخزن گاز، مخزن هوا، لوله اكسل 206، لوله اكسل پژو و لوله اكسل سمند است نام برد.

لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت تشگاز در پارک علم و فناوری استان مستقر است و در حال طی کردن مراحل دانش بنیان می باشد.

ارسال نظرات