خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: دشمنان نظام که با وعده برگشت از مملکت فرار می‎کردند بعد از گذشت 37 سال از انقلاب به برکت این نظام و خون پاک شهدا هنوز خمیازه می‎کشند و در خمیازه حسرت برگشت به ایران اسلامی خواهند مُرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۷۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجتالاسلام غلامرضا مرتضائینیا در مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی در حضور مسئولان و دانشآموزان شهرستان زیرکوه با تبریک ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی از حضور مسئولان در برنامههای آغاز دهه فجر تشکر کرد و اظهار داشت: دهه فجر دهه همه خوبیها، ارزشها، کرامت و دهه رهایی از بند ظلم و ستم استکبار است.

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز مهم است این است که در 37 سال پیش که طاغوتیان در حال فرار از مملکت بودند وعده برگشت در روزهای آینده را میدادند، اما امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب به برکت این نظام و خون پاک شهدا هنوز خمیازه میکشند و در خمیازه حسرت برگشت به ایران اسلامی خواهند مرد.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: دشمنان نظام و استکبار جهانی میدانند که نهال نوپای انقلاب اسلامی اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده که هیچ تندبادی نمیتواند آن را از مسیر خود منحرف کند.

مرتضائینیا با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تلاشهای زیادی برای براندازی نظام کردند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب با جنگ و فتنه در صدد تهدید انقلاب بودند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و هر خطری که از این انقلاب رفع شد، معجزهای در راه انقلاب بود.

وی با مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: قبل از انقلاب مسئولان نظام از فاسدترین افراد بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مسئولان ما پاکترین و بهترین افراد جامعه هستند.

امام جمعه زیرکوه از معلمان خواست شرایط قبل انقلاب را برای دانشآموزان تبیین کنند و تاکید کرد: باید با شناخت شرایط قبل و بعد از انقلاب شکرگزار برکات و خدمات این نظام باشیم و قدر نظام و انقلاب و رهبری فرزانه را بدانیم.

مرتضائینیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای سایر کشورها الهامبخش بود، اظهار داشت: یکی از ویژگی‎‎های بزرگ انقلاب اسلامی این است که تنها انقلابی است که در راس آن یک عالم و مرجع دینی قرار دارد و از این رو انقلاب ما الهامبخش سایر کشورها شده است.

وی با اشاره به شرایط پسابرجام خاطرنشان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر با درایت مقام معظم رهبری، تلاشهای دولت و پشتیبانی مردم، برجام به فرجام رسید و امیدواریم از سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

آموزش و پرورش زمینه نشستهای بصیرتی را در مدارس فراهم خواهد کرد

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش زیرکوه این بستر را فراهم خواهد کرد تا نشستهای بصیرت انقلابی در همه مدارس برگزار شود و اقدامات و شگفتیهایی که در دوران انقلاب اتفاق افتاده برای دانشآموزان تبیین شود.

علیرضا مهدیپور با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب حاصل شده است، خاطرنشان کرد: به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان از امام جمعه، علمای دینی و مسئولان دعوت میکنیم با حضور در مدارس برکات و خدمات نظام را برای دانشآموزان به عنوان نسل چهارم انقلاب اسلامی بیان کنند.

گفتنی است در این مراسم پس از نواختن زنگ انقلاب، مسئولان از نمایشگاه محصولات و غذاهای محلی دانشآموزان بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها