سردار فلاح در جشن بزرگ قرآنی سنندج؛

کردستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کردستان یکی از مهم‌ترین استان‌های دینی و فرهنگی ایران اسلامی است که ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس ، سردار حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در جشن بزرگ قرآنی که شامگاه گذشته 12 بهمن ماه در مسجد جامع سنندج برگزار شد،ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام(ره) انقلاب اسلامی را بر اساس قرآن بنا گذاشتند و در برابر طاغوت زمان ایستاده و اسلام ناب محمدی را احیا نمودند.
وی با اشاره به جایگاه قرآن و مبانی دینی در میان مردم متدین کردستان افزود: کردستان یکی از مهم‌ترین استان‌های دینی و فرهنگی ایران اسلامی است که ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد.
فلاح به برکت قرآن و فضایل آن در زندگی انسان اشاره و عنوان کرد: قرآن مجید این کتاب هدایتگر بشریت تنها برای مسلمانان نیست، بلکه برای تمام بشیریت و جهان بوده و راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان می‌دهد.
وی با اشاره به توطئه‌ها و هجمه‌های شوم دشمنان در برابر اسلام و مسلمانان یادآور شد: دشمنان نظام مقدس اسلامی برای جلوگیری از انتشار بیداری اسلامی که از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از تمام ظرفیت‌های و ابزارهای موجود استفاده می‌کند تا به دین اسلام ضربه وارد کند و در این راستا وظیفه ما در عمل به آموزه‌های دینی و ترویج آن بیش از هر زمان دیگری است.

ارسال نظرات