خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: جشنواره علمی، پژوهشی و اختراعات اقشار بسیج استان با حضور رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری کشور 15 بهمن‌ماه جاری در بیرجند کلید می‌خورد.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جواد عقیلی‌پور  اظهار داشت: به منظور شناسایی، شکوفایی و بروز خلاقیت‌ها، عملیاتی شدن ایده‌ها و ابتکارات بالقوه اقشار بسیج جشنواره علمی، پژوهشی و اختراعات اقشار بسیج خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با حضور حسین قدیانی مسئول سازمان علمی و پژوهشی و فناوری کشور 15 بهمن‌ماه جاری در بیرجند کلید می‌خورد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی تصریح کرد: در جشنواره استانی علمی، پژوهشی و اختراعات اقشار بسیج دانشجویی، کارگری، فرهنگیان، مساجد و محلات شرکت دارند.

عقیلی‌پور یادآور شد: در این جشنواره 20 نفر از اقشار بسیج خراسان جنوبی تقدیر می‌شوند و سه نفر از برترین‌های جشنواره علمی اقشار هم معرفی و به جشنواره کشوری جهادگران علم و فناوری راه پیدا می‌کند.

وی هدف از برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی و اختراعات اقشار بسیج خراسان جنوبی را هدایت و حمایت اقشار به سمت ساخت اختراعات مورد نیاز منطقه در تمام حوزه‌های فنی و مهندسی دانست.

شایان ذکر است، مرکز حمایت از اختراعات و ابتکارات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی دارای آزمایشگاه و کارگاه‌های فنی و مهندسی منحصر به‌فردی است که در حوزه‌های کمک‌های مالی جهت ساخت نمونه اولیه و صنعتی، ارائه تأییدیه علمی جهت ثبت اختراع، مشاوره و راهنمایی توسط اساتید بسیجی جهت تکمیل طرح‌هایی که قابل تجاری سازی باشند، فعالیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها