خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان سیاسی استان در نشست مشترک بصیرت و روشنگری بسیجیان حوزه الزهرا و طلاب خواهران سپاه مرند از انقلاب اسلامی به عنوان سرآغاز تحولات بنیادین در ایران، منطقه و جهان نام برد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا پورخردمند افزود: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

پور خردمند اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آن ها، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

وی در ادامه افزود : انقلاب اسلامي آنچنان قدرت‌هاي جهاني را در حيرت فرو برد و بر صورت ستمگران سيلي نواخت كه برخي از آن‌ها هنوز هم نتوانستهاند تعادل خود را به دست آورند.

پورخردمند در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامي مردم ايران، نه ‌تنها عزّت شيعيان و اميد به ظهور منجي عالم بشريت را به همراه داشت؛ بلکه باعث سربلندي و عزّت ساير مسلمانان نيز شد.

ارسال نظرات