امام جمعه خلیل آباد:

حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور از دستاورد‌های انقلاب است

امام جمعه خلیل آباد بیان داشت: حضور مردم در همه صحنه‌های کشور سرنوشت ساز از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، در شورای اداری شهرستان خلیل آباد ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حادثه ای بود که در طول تاریخ اسلام بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر ۳ نکته و رکن اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید دارند، خاطر نشان کرد: اسلامی بودن این انقلاب رکن اول نظام و انقلاب ایران است.

ناهیدی همچنین گفت: رژیم ستمشاهی، ۵۰ سال بر این ملت مظلوم حکومت کرد و دین را مایه عقب ماندگی مسلمانان می دانست و دین اسلام را دینی خشن معرفی کرده بود و در آن رژیم از اسلام فقط اسمی مانده بود.

وی حرکت مردم بر مبنای اسلام را یک از ویژگی های مهم نظام دانست و تصریح کرد: اسلامی بودن این نظام و انقلاب، سبب ماندگاری آن شد و مردم برای اسلام قیام کرده اند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه شاکله این انقلاب اسلامی بودن آن است اذعان نمود: در انقلاب ایران بود که اسلام زنده شد و مردم در عمل به آن پایبند شدند.

وی حضور مردم در صحنه ها را از دیگر ارکان نظام دانست و ابراز داشت: امام خمینی(ره) کاری کرد که انبیاء الهی کرده بودند؛ امام راحل به مردم آگاهی داد، مردم بدنه اصلی نظام و انقلاب هستند و یکی از آثار انقلاب، حضور مردم در صحنه است.

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه حضور مردم در همه صحنه ها از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: باید به مردم توجه لازم و کافی را داشته باشیم و از آنها غافل نشویم، مردم در تمام صحنه ها به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کرده اند.

وی ولایت مطلقه فقیه را از دیگر ارکان نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: رهبر سکاندار این نظام و انقلاب است و فرمایشات رهبری فصل الخطاب همه است و توطئه ها و دشمنان را به ما معرفی می کند و آنها را خنثی می کند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه مقام معظم رهبری رزمنده، فقیه، جانباز، مجاهد، اهل رساله هستند، اظهار کرد: با توجه به هجمه ها باید حمایت از رهبری را وظیفه اصلی خود بدانیم و هر کدام از ما باید به وظیفه خود پایبند باشیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه مسئولین قبل از هر کسی باید در صحنه باشند، خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر را باید پررنگتر از همیشه برگزار کنیم و مردم را به حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند دعوت کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها