"ریسمانی برای آسمان، طرح حمایتی از مدافعان حرم"
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ارتباط با آمریکا نوعی نفوذ است و در پویش‌های دانش‌آموزی به شفاف‌سازی و روشنگری نسبت به این موضوع تمرکز داریم.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

حامد علامتی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به وظیفه و فعالیت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بحث برجسته‌سازی و تبیین نمادها، الگوها و شاخصه‌های انقلابی اسلامی اظهار داشت: در بحث انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی برای چهارمین سال متوالی نمایشگاه‌های "مدرسه انقلاب" را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها تقویت انگیزه، روحیه انقلابی و هم‌افزایی میان دانش‌آموزان است که در نهایت مفاهیم انقلاب اسلامی به نسلی منتقل می‌شود که انقلاب را لمس نکرده‌اند، بهترین قالب برای این منظور قالب نمایشگاهی است و از آنجا که دانش‌آموزان روایت مطالعات خود را دارند می‌تواند مثمرثمر باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: در کنار یادگیری آموخته‌های خود را در سه سرفصل دیروز، امروز و فردا منتقل می‌کند، مهم‌ترین مبحث در بخش دیروز ما بوده که به بررسی کارنامه سیاه پهلوی و شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد.

علامتی ادامه داد: در سرفصل امروز ما استکبارستیزی و تبیین شخصیت مقام‌معظم رهبری، نقش زنان در ادامه راه انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و در سرفصل فردای ما بحث تشکیل تمدن انقلاب اسلامی مورد توجه است.

وی لزوم هوشیاری دانش‌آموزان را نسبت به بحث نفوذ امری ضروری دانست و افزود: در پویش دانش‌آموزی استکبارستیزی با آمریکا و اسرائیل دانش‌آموزان نسبت به مسئله نفوذ توجیه و به این موضوع واقف شدند که ارتباط با آمریکا به نوعی نفوذ است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: دانش‌آموزان در بحث استکبارستیزی با رویاهای آمریکایی و جنایاتی که استکبار در خاورمیانه و جهان مرتکب شده آشنا شده‌اند و به واقع شفاف‌سازی و روشنگری‌ها نسبت به استکبار و پروژه‌های نفوذی آنان در داخل و خارج را برای دانش‌آموزان داشته‌ایم.

علامتی با اشاره به آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ مقاومت و ایستادگی گفت: در بحث مقاومت اسلامی پویش دانش‌آموزی "ریسمانی برای آسمان" و همچنین برنامه‌های مناسبتی در مدارس و نمایشگاه‌ها در رابطه با استکبارستیزی را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: طرح پیوستن یکپارچه دختران انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت "ریسمانی برای آسمان" در امتداد پویش مردمی حمایت از رزمندگان مقاومت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات