خبرهای داغ:
فرماندار بندر ترکمن تاکید کرد؛
فرماندار بندر ترکمن گفت: آزادی ثمر انتخابات است و مردم با حضور در پای صندوق‎های رای از آن دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ترکمن، عبد الحکیم فیروزی در مراسم جشن انقلاب اسلامی در شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: در تاریخ هیج شخصیتی همانند امام خمینی یافت نمیشود که پایگاه بزرگ مردمی داشته باشد.

وی ادامه داد: این یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی امام خمینی بود که به پشتوانه این پایگاه بزرگ مردمی از تهدیدات بازماندگان رژیم شاهنشاهی نترسید وبا شجاعت خود وارد ایران شد.

فرماندار شهرستان بندرترکمن گفت: حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه کشور برای استقبال از امام هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهدشد.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) افزود:اگر اقتدار وشجاعت امام و دل خدایی او نبود این انقلاب به ثمر نمینشست و ایجاد نمی شد.

فیروزی با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی که حامل برکات فراوانی برای مردم بود تصریح کرد:نخستین ویژگی انقلاب ما استقرار جمهوری اسلامی است که در آن مردم زیربناواصل همه چیز هستند.

فرماندار شهرستان بندرترکمن بیان کرد: آزادی ویژگی دومی است که انقلاب برای ما به ارمغان آورد چرا که اگر آزادی، زمینه بروز خلاقیتهاست وامام این کلمه را در فرهنگ اسلامی ما وارد کردکه ارثیه بزرگی از این ابر مردتاریخ است.

فیروزی ادامه داد: استقلال نیز یکی از ویژگی های ممتاز انقلاب ماست که هرگز بدون آزادی حاصل نمی شود لذا تا زمانی که مردم خود را باور نکنند به استقلال نخواهند رسید و امام(ره) این تفکر را به مردم هدیه کرد.

این مقام مسول با اشاره به آثار وبرکات استقلال وآزادی در کشور خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) کشور اسلام را احیا کرد و امروز مردم وجمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه در مقابل زورگویان و استکبارجهانی ایستاده است .

فیروزی گفت:امروز در سایه هدایت مقام معظم رهبری وتلاش رییس جمهور کشورمان ثابت کردیم که از سربازان امریکایی نمی ترسیم ومی توانیم بدون جنگ وآشوب مذاکره وگفتگو کنیم تا از انقلاب مان دفاع کنیم .

وی تاکید کرد:شهدا یاران باوفای امام خمینی بودند که که با جانفشانی های خود از اسلام وانقلاب پشتیبانی کردندوارامش امروز را به ما هدیه دادند.

فرماندارب ندرترکمن با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه افزود:آزادی ثمره انتخابات است لذا مردم انقلابی ما با حضور پرشور در پای صندوقهای رای نشان خواهند داد که قدر این آزادی را دانسته ونماینده واقعی خود را خود انتخاب می کنند.

فیروزی باا اشاره به حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22بهمن نیز یاداورشد:مردم ما در 22بهمن با حضور پرصلابت خود ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام وشهدانشان خواهند داد که همواره در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند واز آرمانها و ارزشهای انقلاب دفاع میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها