همزمان با دهه فجر؛

سالن ورزشی شهدای مدافع حرم در بروجن افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه فجر، سالن فرهنگی ورزشی صالحین " شهدای مدافع حرم" در شهرستان بروجن به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۳۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی با تبریک ایام الله دهه فجر و تشبیه انقلاب اسلامی به بهار و عطر افشانی این نسیم بهاری بر کشور ایران و اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: این انقلاب و این تفکر راه خود را باز نموده است و به برکت امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلام است که در این مسیر پرتلاطم به سوی هدف خود رهنمون می‌شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب شکست ناپذیر است و امروز به برکت تفکر انقلاب و امام می توانیم در سراسر دنیا برای دشمنان مشکل ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) با اشاره به اینکه ما سربلندی و افتخار امروز خود را فقط به خاطر تفکر امام و شهدا داریم، خاطرنشان کرد: در آغاز انقلاب ما ملتی تنها بودیم ولی به برکت انقلاب راستین دیگر تنها نیستیم و می توانیم در همه جای جهان عالم برای دشمن مشکل آفرین باشیم. شاهد مثال این حرکت را توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدیم که چگونه با حضور به موقع پاسخ محکمی به تجاوز گران دادند.

سردار سلیمانی افزود: مسئولین افتخار خدمتگذاری به مردم عزیز را دارند که اگر مسئولی در سمت خود کوتاهی کند در اصل غاصب این منصب می باشد.

گفتنی است سالن فرهنگی- ورزشی صالحین شهدای مدافع حرم حوزه امام حسن(علیه السلام) در در روستای آورگان از توابع بخش چغاخور به بهره برداری رسید.



ارسال نظرات
آخرین اخبار