آقای هاشمی که سالها در مجلس بوده اند و در مقام ریاست جمهوری مجری قانون بوده است می دانند که باید قانون را رعایت کنند و می دانند که شورای نگهبان مر قانون را رعایت می کند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۳۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات آقای هاشمی در توهین به شورای نگهبان، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران قانون فصل الختام است.

وی افزود: آقای هاشمی که سالها در مجلس بوده اند و در مقام ریاست جمهوری مجری قانون بوده است می دانند که باید قانون را رعایت کنند و می دانند که شورای نگهبان مر قانون را رعایت می کند.

سالک تصریح کرد: باید به اجرای قانون تن داد؛ شورای نگهبان همان شورایی است که آقای هاشمی را تایید کردند و ایشان رئیس مجلس بودند و برای ریاست جمهوری هم همین طور.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: چطور آن زمان که شورای نگهبان آقای هاشمی را تایید کردند و ایشان رئیس جمهور شدند آن موقع شورای نگهبان عملش قانونی است و الان که مطابق سلایق آقای هاشمی عمل نمی شود، شورای نگهبان بد می شود و این تناقضی است که ما نمی دانیم کجا باید این تناقض را حل کنیم.

سالک ادامه داد: جای طلبکار و بدهکار عوض شده است؛ قانون باید اجرا شود و برای فرزند امام و بقیه مردم قانون یکی است و هیچ فرقی ندارد؛ جنجال درست کردن و غوغاسالاری به جایی نمی رسد و فقط موجب آشکار شدن ماهیت افراد می شود.
ارسال نظرات