خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه شبستر در نشست ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اين شهرستان، تفکرجهادی را لازمه تحول در عرصه امر به معروف و نهی از منکر دانست.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جعفر رزمی افزود: اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی به کرامت انسانی با تحقق جامعه اسلامی و سالم با مشارکت همه تاکید داشته و رسالت انبیا الهی نیز همین موضوع بوده که با رعایت امر به معروف و دوری از منکرات، محقق شود.

وي با تاکید بر لزوم پیشقدم شدن ادارات و ارگان ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: با نگاه جهادی می توان شاهد تحول بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خصوص اداره ها باشیم.

رزمي با اشاره بر نقش روابط عمومی ها در این رابطه، اظهار داشت: روابط عمومی های ادارات و ارگان ها از طریق بهبود فضای خدمت‌رسانی در جامعه و توجه به ضوابط و معیارهای دینی و اخلاقی، مي توانند شرایط را برای اجرای کامل فریضه امر به معروف و نهي از منكر مهیا كنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شبستر با تاکید بر تشکیل شورای امر به معروف در همه ادارات، خاطرنشان كرد: امر به معروف یک فریضه واجب الهی بوده و همه مسئول هستند که در این رابطه فعالیت کنند چراكه این فریضه نقش زيادي در بهبود فضای کاری سازمان‌ها و ادارات دارد.

ارسال نظرات