مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در بندر گناوه گفت: مردم ملت با شعور و با بصیرت ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۶۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر گناوه ؛ حجت الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در همایش بزرگ عاشقان ولایت  و جشن ایام ا... دهه فجر در جمع  مسئولان ، مردم و بسیجیان این شهرستان گفت: ملت بزرگ یران اسلامی 37 سال در خط امام و ولایت و خط و مسیر امام حسین (ع) بوده است و امروز نیز در همین مسیر حرکت می نماید .

وی ابراز داشت : پاسداری از فکر وراه امام (ره)  ، پاسداری از خط امام (ره) و پاسداری از انقلابی که امام (ره) پایه ریزی کرد سبب می شود که همیشه یاد و نام امام (ره) را زنده نگه داشته شود .

حجت الاسلام شیرازی ابراز داشت: اصل اعتقاد خالصانه به خداوند و اعتقاد خالصانه به مرگ و معاد ، استکبار ستیزی ، شهادت طلبی درسی است که پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) به ما آموخته اند و جزء اصلی جامعه اسلامی و از خطوط  و اصول اساسی و اصلی و مهم حضرت امام (ره) می باشند.

وی ابراز داشت : این اصول  اسلامی به همت حضرت امام (ره) در انقلاب پایه ریزی شده است  و کسانی که ادعا می نمایند که در خط امام (ره)  هستند و پایه بند به اصول حضرت امام (ره) هستند بایداین اصول خط امام راترسیم کنند و پایبند به این اصول باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس با اشاره به موضوع مهم نفوذ در کلام امام خامنه ای ابراز داشت: دشمن با طرح و برنامه جدید خود قصد دارد نگاه مارا از محتوای خط امام عوض نماید .

حجت الاسلام شیرازی تصریح نمود: هدف دشمن از بین بردن و متلاشی کردن انقلاب می باشد و کاری به این جناح و آن جناح ندارد و هدفش تنها موضوعات انقلابی و مبحث امام و خط امام است. تا این خط و مسیر را از ما بگیرد.

مسئولان وارد مسائل حاشیه ای و جناحی نشوند.

وی اضافه نمود: مسئولان نباید سرگرم مسائل حاشیه ای  و جناحی شوند و مواظب باشند که دشمن تلاش می نماید تا از طریق نفوذ فردی و نفوذ جریانی به اهداف پلید خود دست یابد. البته به حول قوه الهی باردیگر دشمن شکست خواهد خوردو فروپاشی امریکا را آیندگان خواهند دید.

وی در زمنیه نفوذ دشمن دردوران پیگیری برجام ابراز داشت: درهمین دوران نیز عوامل نفوذی دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا بتوانند دولت و نظام را با شکست روبرو نمایند که عده ای از این افراد دستگیر شده و اعترافات تکان دهنده ای داشته اند.

صدا وسیما اعترافات را پخش نماید.

حجت الاسلام شیرازی در خصوص اعترافات جاسوسان و کسانی که تلاش داشته اند با نفوذ و حرکات خود به نظام و انقلاب و دولت ضربه بزنند ، از صدا و سیما خواست تا به زودی این عترافات را پخش نمایند .

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در عرصه های متعدد انقلاب از اول تا کنون  تصریح نمود: مردم در طول 37 سال تهاجم فرهنگی ، اقتصادی ، تحریم و مشکلات که دشمنان بر سر راه انان گذاشته اند ،محکم و بر سر عهد و وفای خود با ولایت و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و چنین مردمی در هیچ عصری یافت نشده است که اینچنین در حفظ آرمانهای خود ایستادگی نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان نمود: ملت همیشه پشتیبان انقلاب بوده است و در انتخابات پیش رو یکبار دیگر همگان شاهد حضور حداکثری و انتخاب بهترین  نماینده ها  خواهند بودو ویک بار دیگر این ملت معتقد به اسلام و قرآن  و با شعور و با بصیرت جلوی راه دشمن را صد می کند.

در ابتدای این مراسم نیز مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ایام ا... دهه فجر یا دآور ایام خاطرات پیروز انقلاب و از خودگذشتگی کسانی می باشد که در کنار حضرت امام (ره) در مقابل استکبار ایستادند پیروز انقلاب را  با تمامی سختی ها و مشقت ها به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام محمود اسدی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است و یکی از دستاوردهای  حضرت امام(ره)  در این مملکت و انقلاب بنا نهادن شجره طیبه بسیج بود .

وی ابراز داشت : بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با تشکیل بسیج مستضعفان نیروهایی را تربیت کردند که در دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب حضور داشتند و در راه حفظ انقلاب و آرمانهای الهی حضرت امام خمینی (ره) تا پای جان ایستادگی می نمایند.

وی تصریح نمود: حضرت امام با تشکیل بسیج کادری الهی را ساختند و این کادر الهی در مسیر رشد ودرراه اعتلای اهداف اسلامی و اصول حضرت امام (ره) و ولایت تمام همت خود را به کار بسته است ودر این مسیر گام بر می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات