فرمانده سپاه کوهدشت:

ایستادگی ملت های مظلوم منطقه نتیجه نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: ایستادگی ملت های مظلوم منطقه نتیجه نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۲۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار محمد حقی زاده در جلسه نهضت روشنگری شاغلین و پیشکسوتان سپاه کوهدشت با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هر کجا که مظلومی هست دفاع از او را وظیفه خود می داند، گفت:ایستادگی ملت های مظلوم منطقه نتیجه نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه برای ما تا زمانی که ظلم هست مبارزه هم هست افزود: اگر در مقابل استکبار و ظلم کوتاه آمدیم باید نسبت به روحیه انقلابی و جهادی خود شک کنیم؛ البته روحیه انقلابی و جهادی در تک تک پاسداران و پیشکسوتان هست و این باعث افتخار است.

فرمانده سپاه کوهدشت در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای نظامی مجهز نبودیم و همچنین در آن زمان از بسیج، سپاه و ارتش با این عظمت و قدرتی که امروز وجود دارند خبری نبود؛ اما مردم توانستند با توکل بر خدا و با پیروی از امام خمینی (ره) به پیروزی برسند.

حقی زاده توکل بر خدا، اخلاص و استقامت را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد:اگر کسی برای خدا تلاش کند خداوند او را حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا انسان های گمنامی بودند و گمنامی را برای خود افتخار می دانستند تصریح کرد: با وجود توطئه های دشمنان در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس ما در مقابل جبهه استکبار به رهبری آمریکا مقاومت کردیم و برای اولین بار در طول تاریخ معاصر ایران در جنگی که نابرابر بود دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را تصرف کند.

فرمانده سپاه کوهدشت با تاکید بر اینکه باید به مقاومت خود در برابر دشمن به عنوان یک توفیق الهی افتخار کنیم گفت: به دلیل نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه امروز کشور های اسلامی می توانند در مقابل ظلم ایستادگی کنند.

حقی زاده بیان کرد: ملاک و معیار ما فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است و اگر غیر از این معیار دیگری باشد را ه را به بیراهه رفته ایم.

وی تصریح کرد: در وضعیت امروز باید در جهت انگشت اشاره رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نشویم.

ارسال نظرات