دردیدار با خانواده‌های شهید مدافع حرم و شهید 22 بهمن در بابلسر
همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۵۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در دومین روز از دهه فجر به همراه جمعی از مسئولان با خانواده‌های شهید مدافع حرم و شهید 22 بهمن 57 در شهرستان بابلسر دیدار کردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، معاون فرماندار بابلسر و جمعی از کارشناسان امور بانوان استان و شهرستان از خانواده‌های شهیدان هادی باغبانی از شهدای مدافع حرم و جبار جباری از شهدای 22 بهمن 57 دیدار کردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در دیدار با خانواده شهید باغبانی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بهترین خاطره در تمام دوران فعالیتم است، اظهار کرد: مردم ما باید قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان باشند.

مریم جمشیدی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف است، تصریح کرد:خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌‌های معزز آنان، موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به شجاعت و از خودگذشتگی شهید باغبانی گفت: شهید هادی باغبانی ایثارگری بود که از خود گذشت و ماندن در کنار خانواده را به جوار حق ترجیح نداد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه در سی‌وهفتمین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌هایی که به آن تاکید داشتم دیدار با خانواده معزز شهدا بود، گفت: مطمئنا امروز یکی از با برکت‌ترین روزهای زندگی ما بوده است.

جمشیدی با بیان اینکه امیدوارم جامعه ما به جایگاه واقعی خود از لحاظ آبادی، آگاهی و شادابی برسد، گفت: امیدوارم جوانان ما ادامه دهنده راه شهدا باشند.

معاون فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری برای ما است، اظهار کرد: مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

غلام‌علی رمضان‌پور افزود: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.

همچنین پدر شهید هادی باغبانی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید باغبانی در 15 شهریور سال 62 به دنیا آمد، افزود: پسرم در دومین سفر به سوریه برای ساخت مستند در 28 مرداد 92 در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

باغبانی همچنین به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: افتخار می‌کنم، فرزندم را در راه پاسداری از دین تقدیم کردم و خدا را شاکرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها