فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) سمنان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید باشکوه برگزارشوند،گفت: ایجاد تعامل بیشتر فرماندهان پایگاه و ائمه جماعات کلید موفقیت پایگاه ها است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۶۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سمیه دیابی در جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه ی حضرت فاطمه(س) که در راستای هماهنگی در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر در مسجد صاحب الامر(عج) سمنان برگزار شد، بیان کرد: مهمترین عامل موفقیت در برگزاری برنامه ها همکاری و تعامل قوی بین فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعات است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) بیان کرد: برنامه های امسال از حساسیت زیادی برخوردار است؛چرا که نزدیک انتخایات مجلس خبرگان هستیم و باید در کنار برنامه های دهه فجر، مردم را در انتخاب صحیح کاندیدای مورد نظرشان هدایت کنیم.

در ادامه قدس پور، فرمانده پایگاه صاحب الامر اظهار کرد: برنامه ای متعددی را در طول دهه مبارک فجر خواهیم داشت که یکی از پرطرفدار ترین آن ها نمایش کلیپ های انقلابی است؛ خوشبختانه نوجوانان و جوانان امروزی هوشیار هستند و به دنبال کشف واقعیت های انقلاب هستند؛ ما نیز تا کنون به درخواست این بسیجیان احترام گذاشته و کلیپ های متعددی را در این راستا به نمایش گداشته ایم.

وی افزود: دهه فجر برای مملکت و مردم ما بسیار با اهمیت است؛ چرا که سرآغاز آزادی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است؛ دهه فجر یادمان مردمی است که با جان و دل برای به دست آوردن استقلال و حفظ اسلام خون فرزندان خود را در راه خداوند هدیه کردند.

قدس پور تصریح کرد: جشن های گرامیداشت دهه فجر باید بسیار باشکوه برگزار شوند تا دشمن بداند که ملت شریف ایران این پیروزی را ارزشمند دانسته و به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن ارزش ها و آرمان های انقلابی خود نمی شوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها