امام جمعه شهرستان درگز بیان داشت: مطرح شدن شورای رهبری از سوی کسانی است که یا غافل هستند و یا اینکه می‌خواهند فتنه جدیدی به پا کنند.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۵۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
حجت الاسلام حسین ملکی در مراسم گلباران تمثال مبارک امام راحل که با حضور مسئولین ادارات، نهاد ها و عموم مردم شهرستان درگز در میدان آزادی برگزار شد با اشاره به بیانات امام خمینی(ره)، دهه فجر را آغاز غلبه مستعضفین بر مستکبرین، غلبه نور بر تاریکی، غلبه عدالت بر ظلم و غلبه حق بر باطل خواند و افزود: امروز مسئله حفظ و پاسداری از نظام بر همه مردم و مسئولین، بسیار مهم و حیاتی است و نباید این مسئله در فراز و نشیب سیاسی توسط شیادان، بی بندوباران سیاسی و مستکبرین دچار مشکل شود.

وی ضمن تاکید بر مطالعه و توجه به وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی که با رشادت، ایثار، شهادت و فداکاری های بسیار بدست آمده نباید به دست نااهلان و نامحرمان برسد.

وی افزود: وحدت ملی، ولایت فقیه، انتخابات و جشن 22 بهمن ارزش‌هایی هستند که با سختی بدست آمده و به ما امانت داده شده است و بر همه ما وظیفه است که با سلاح بصیرت، هوشیاری و آگاهی از این انقلاب آسمانی و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

خطیب جمعه درگز تشکیل حکومت الهی و رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی(عج) را هدف اصلی انقلاب دانست و گفت: باید مستکبرانی که به اسم حقوق بشر در کشورهای ضعیف جنایت و کودک کشی می کنند؛ نابود شوند و جنگ ما تا نابودی مستکبران جهان و استقرار حکومت الهی ادامه خواهد داشت و این از اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ملکی کسانی را که مسئله شورای رهبری را مطرح می کنند؛ غافل و یا فتنه گر خواند و افزود: امروز دشمن ولایت فقیه، وحدت ملی و انتخابات را هدف قرار داده پس برای پیروزی در این جنگ باید به بیانات و پیام های رهبری گوش فرا دهیم و از ولایت فاصله نگیریم تا دچار انحراف نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها