مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان درجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور، گفت: بالا بودن آگاهی و بصیرت در جامعه باعث می شود مردم بتوانند افرا اصلح را برای تصمیم گیری انتخاب کنند و به مجلس بفرستند.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۲۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم خواند وافزود:خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دو مرکز مهم وراهبردی در تصمیم گیری کشور بوده و مردم با آگاهی وشناخت کامل افرادی راانخاب کنند و به مجلس بفرستند که بتواتتد در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را برای بیشبرد اهداف نظام بگیرند و صدای مجلس با صدای مردم در رسیدن به پیشبرد اهداف انقلاب و نظان یکی باشد.

وی عنوان کرد: در بسیاری از کشورها انقلاب های مختلفی شکل گرفته ولی به دلیل نداشتن رهبری آگاه ومردمی متحد نتونستند انقلاب کشور خود را به پیروزی برسانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: امام و رهبر بدون امت هیچ اثری درپیشبرد انقلاب ونظام نخواهد داشت وبا اشاره به زمان حکومت حضرت علی(ع) باید امام خانه نشین شودوعلت پیروزی انقلاب اسلامی را امت در کنار امام و رهبری عنوان کرد.

عباس شمس رصد و شناختن جریانهای سیاسی در کشور، شناختن عوامل بقاء نظام وکمک به تقویت ومامدگاری آن را از وظیفه مهم دانشجویان و قشرتحصیل کرده ی کشور عنوان کرد وافزود:ماندگاری و حفظ انقلاب ودستاوردهای آن مهمتر از خود انقلاب خواهد بود.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین جایگاه انتخابات در نظام رااز راهبردهای انتخاباتی از نظر مقام معظم رهبری خواند و گفت: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش امنیت داخلی وپشتوانه قوی مردمی در سیاست های خارجی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن
۲۰:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
انتخاب فرد اصلح باید سرلوحه کارمان قرار گیرد