خبرهای داغ:
جان مایه چیدمان سفره انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بازخوانی و باطسازی سبک زندگی امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۲۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه شهرستان اسفراین با اعلام این مطلب در جمع مدیران و مسئولان شهرستان اسفراین گفت: شهدا، حافظ و حامی بقا و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با بهره گیری از ولایت مداری نهال نوپای انقلاب اسلامی را با خون سرخ خود آبیاری کردند.

حجت الاسلام «محمدیان» با پاسداشت و تکریم و تجلیل مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی افزود: نام و یاد امام خمینی(ره) و شهدا باید جزو مهم ترین برنامه های موضعی و راهبردی دهه جفر انقلاب اسلامی ایران باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین افزود: دهه فجر فرصت بیعت و تجدید میثاق امت با ولایت، امام، ارزش های نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را یک یادمان است و افزود: در میانه این یادمان، باید کارکردها و رویکردهای انقلاب اسلامی بازخوانی شودتا میزان توفیق انقلاب اسلامی در نیل به اهداف عالیه سنجیده شود.

وی استقلال و آزادی در عرصه های گوناگون را ارزنده ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و  اظهار داشت: نمایش کارنامه سیاه پهلوی باید بازخوانی شود چرا که پهلوی در بند وابستگی دولت های خارجی بوده است به طوری که آزادی و استقلال را به بهای عیش و نوش واگذار کرده اند.

وی پایبندی به ارزش ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی را ضروری دانست و افزود: اعتقادات پایه قوام انقلاب است که باید استوار و ماندگار بماند.

فرماندار اسفراین نیز در این نشست گفت: آسایش، آرامش، امنیت، استقلال و آزادی همه و همه دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به برکت نظام مقدس جمهروی اسلامی ایران به ارمغان آمده است.

«مهدی عابدی» وحدت را کلیدی ترین عنصر توفیق دانست و افزود: وحدت اسلامی از راهبردی ترین رهنمون های مقام معظم رهبری است که باید نصب العین همگان باشد چرا که نبود وحدت شکاف نفوذ دشمنان و بذخواهان نظام است.

وی انقلاب اسلامی را دستاورد مردمی زیر سایه بصیرت و ولایت مداری دانست و خاطر نشان کرد: همگان باید در خلق حماسه های ماندگار به نفع عزت اسلامی سهیم شوند.

وی با اشاره به فرجام برجام تصریح کرد: برجام نماد پیروزی همگانی ملت و محصول پایداری و مقاومت است که در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

وی اتکای ملی مردم ایران را ستودنی خواند و افزود: مردم ایران با بهره گیری از عنصر آزادی و استقلال  خواهان صلح است.

وی انتخابات را تجلی مردم سالاری و مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی دانست و افزود: مردم بار دیگر در 22 بهمن و 7 اسفند باشکوه حضور می یابند تا خالق حماسه ای ماندگار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار