خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز ویژه‌برنامه‌های دهه فجر را تشریح نمود:

حوزه های بسیج «فرهنگ شهر شیراز» در ایام دهه فجر افتتاح می شوند

سرهنگ محبی پور گفت: در ايام دهه فجر، بيش از 350 برنامه با موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی و سياسی توسط سپاه ثارالله (ع) شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(علیه السلام) شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند این هستیم که به چند مولفه مهم دست یابیم، گفت: مرحله اول پیروزی انقلاب اسلامی بود که در سال 1357 شکل گرفت، مرحله دوم ایجاد نظام اسلامی است که همان شکل‌گیری تشکیلاتی همچون مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرنگان و دیگر دستگاه‌های اداری و دولتی است و مرحله سوم هم ایجاد دولت اسلامی است.

وی ادامه داد: در این مسیری که آغاز شده مکر و حیله نظام سلطه و عدم تدبیر و سوء استفاده افراد از مناصب وجود دارد بنابراین هنوز تا آن دولت اسلامی که از صدر تا ذیل آن اعم از مسئولان و مدیران و کارمندان  اسلامی فکر کرده و عمل می‌کنند فاصله زیادی داریم، چرا که عده‌ای در مناصب دولتی خدمت کردن را به دیده منفعت شخصی می‌بینند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه دشمنان اسلام کمر همت بسته‌اند تا دنیای اسلام رابه خاک و خون بکشند و وجهه اسلام را خراب کنند، گفت: ما باید همواره برای مقابله با دشمنان اسلام و همچنین نگهبانی و پاسداری از نظام اسلامی باید تلاش کنیم.

وی، مرحله چهارم تشکیل حکومت اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی عنوان نمود و افزود: این مرحله با اجرایی و عملیاتی شدن نظام و دولت اسلامی محقق خواهد شد.

سرهنگ محبي‌پور همچنين با اشاره به روند شكل‌گيری و پيروزی انقلاب اسلامي و تاكيد امام خمينی(ره) بر اتكا به خداوند و اجرای دستورات اسلامی، گفت: بسياری از تحلیل‌گران غربی از ابتدای پيروزی انقلاب اسلامی تاكنون بارها عنوان كرده‌اند كه جمهوری اسلامی ايران پايدار نمی ماند.

فرمانده سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز با بيان اينكه الهی بودن انقلاب اسلامي کاملاً واضح و مشخص است، گفت: خون‌های بسياری پای نهال انقلاب ريخته شده است، انسان‌های بسياری از خود گذشتگی و فداكاری كرده اند تا اين انقلاب پایدار بماند، به یاد داریم در روزهای اول انقلاب، سرويس اياب و ذهاب بچه‌های سپاه را در همین شيراز به‌گلوله بستند و هفت نفر از پاسداران را شهيد كردند.

فرمانده سپاه ثارا... (ع) شیراز افزود: در  ايام مبارک دهه فجر، بيش از 350 برنامه توسط سپاه ثارالله (ع) شیراز برگزار خواهد شد، اين برنامه‌ها با موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی و سياسی پيش‌بينی شده اند و در روزهای مختلف دهه مبارک فجر اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری جُنگ شادی فجر به مدت 7 شب توسط حوزه ادارات حضرت رسول(ص)، برپايی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه ارژن و خان‌‌زنیان، برپايي جشن بزرگ انقلاب توسط حوزه بسیج دانشگاه شیراز در تالار فجر، برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدا، اجرای کارگاه آموزشی فعالین فضای مجازی بسیج ادرات حوزه ریحانه‌النبی(س) بانوان ادارات، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی منطقه شهرک گلشن توسط حوزه بسیج امام هادی(ع) و حضرت معصومه(س)، برگزاری نشست روشنگری ویژه فرهنگیان بسیجی ناحیه یک شیراز، اعزام گروه جهادی پزشکی و فرهنگی به مناطق محروم، برپايی نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی ناحیه یک و برگزاری جشن‌های انقلاب در مناطق مختلف از ديگر برنامه‌های مهمی هستند كه براي ايام‌الله دهه فجر پيش‌بينی شده اند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز برگزاری یادواره شهدای شهرک میانرود، یادواره شهدای عشایر منطقه جوادیه و نشست بصيرتی مديران بسيج ادارهات را از مهمترين برنامه‌های سياسی-فرهنگی پيش‌بينی شده  برای دهه فجر عنوان نمود.

سرهنگ محبي‌پور در پایان صحبت هایش از افتتاح 2 حوزه بسیج برادران و خواهران در فرهنگ شهر و آغاز فعاليت موسسه فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله(ع) در ایام الله دهه فجر خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار