جشن انقلاب در روستای آناخاتون برگزار شد

خبرگزاری بسیج: سخنران این آیین گفت: گرامیداشت دهه فجر به‌ منظور پاسداشت روزهای امیدبخش پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری خاطره ایثار، همدلی، اتحاد، وحدت، مقاومت و در ‌نهایت پیروزی مقتدرانه ملت سربلند ایران اسلامی برپا شده است.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۳۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آسمانی افزود: اگر امروز به راحتی می توانیم در مساجد جمع شویم و کارهای فرهنگی، مذهبی و انقلابی انجام دهیم به برکت همین انقلاب اسلامی است چرا که در زمان رژیم ملعون پهلوی برای کوچکترین تجمع در راستای اسلام و قرآن مخالفتو برخورد می کردند.

وی ادامه داد: ماه بهمن یادآور رشادت ها و حمایت های ملت آزادیخواه ایران اسلامی از رهبرکبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بود و به پشتوانه همین رشادت ها و حمایت ها بود که مردم در مقابل طاغوت ستمشاهی ایستاند و انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام آسمانی خاطر نشان کرد: اگر انقلابیون در زمان خود به رهبری لبیک گفتند و از جان و مال خود گذشتند و به هدف مقدس خود رسیدند امروز هم وظیفه ماست که ا پشتیبان ولایت فقیه باشیم و نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو نیز تاکید کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح سیلی محکمی بر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بزنیم.

جشن انقلاب روستای آناخاتون به همت پایگاه مقاومت فجرآناخاتون حوزه امام حسن عسکری(ع) سپاه امامت تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار