بیانیه فرماندی و مسئول نمایندگی ولی فقیهدر سپاه زرند به مناسبت دهه مبارک فجر
بر ماست تا هرچه پرانگیزه‌تر و مصمم تر، مهیای آفرینش حماسه ای دیگر در پیشگاه جهانیان شویم و امید دشمنان و عنادجویان را ناامید نماییم. 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در پهنه هستی تبدیل کرده است که با ایستادگی ....
کد خبر: ۸۶۳۰۹۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد 

بسمه تعالی
نظام جمهوری اسلامی نمونه ای از قدرت معنوی است که عنصر اصلی آن مردم ودفاع از ارزشهاست امام خامنه ای)مد ظله العالی (

سی و هفت بهار از طلوع فجر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز فریاد الله اکبر آزادمردان و شیرزنانی که دل در گرو مسیحای زمان، خمینی کبیرحضرت امام خمینی (رحمت الله علیه )، دست در دست هم، طومار استعمار و استبداد طاغوتیان را در هم پیچیدند از میان اوراق تاریخ به گوش می رسد.نهال نورسته انقلاب اسلامی مردم ایران در کوران حوادث و کینه توزی دشمنان قسم خورده خود، توحش مدعیان حقوق بشر را در ترورها و ناامنی های دهه شصت به عینه دید و در هشت سال جنگ نابرابر و ناجوانمردانه راست قامتانه بر سبیل حق و عدالت پای فشرد.

سی و هفت سال از بازگشت پیرجماران به آغوش ملت رنج کشیده ایران می‌گذرد و هنوز بهشت زهرا، مالامال از فریادهای آن پیر فرزانه است که به پشتیبانی ملت، بساط اسلام ستیزی و امپریالیسم را در مهد تمدن و تاریخ جهان برچید.
 دهه فجر، سرآغازی بود بر رهایی ملتی که از جور اشقیا به تنگ آمده بودند و در ظل عنایات و رحمت واسعه الهی و در پرتو رهبری آن راد مرد خدایی خروش را بر قرار و شهادت را بر زندگی ذلت بار ارجح یافتند و آن کردند که تا همیشه زمان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
 اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد. این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد. ماییم و امانتی که از پس سی و هفت سال صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران به امروز رسیده. اینک ماییم و جمهوری اسلامی ایران.
22 بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست. 22 بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شد و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربود. امروز که کینه توزی دشمنان و زخم خوردگان از انقلاب اسلامی بر ملت مظلومش تجلی یافته و غده چرکین داعش و هم پالگی هایش خون فرزندان و رهپویان حضرتش را مباح می شمرند، بر ماست تا هرچه پرانگیزه‌تر و مصمم تر، مهیای آفرینش حماسه ای دیگر در پیشگاه جهانیان شویم و امید دشمنان و عنادجویان را ناامید نماییم. 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در پهنه هستی تبدیل کرده است که با ایستادگی در برابر حربه های نافرجام دشمنان ایران اسلامی همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم‎های ناعادلانه و جوسازی های رسانه ای، در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی و با بهره گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردمی همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله های ایمان و اقتدار در عرصه بین المللی، حفظ خواهد کرد

. این جانب به نمایندگی از همه پاسداران وبسیجیان شهرستان زرند ، ضمن گرامیداشت این روز الهی و ویاد وخاطره شهدای والمقام نظام اسلامی ،خصوصا 580 شهید شهرستان زرند وشهدای گمنام وبا آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف در قیام‌های اسلامی ،خصوصا مردم مظلوم یمن وسوریه ،فلسطین ،عراق وسایر ملل مسلمان ،علیه حاکمان مستبد و ظالم ،آمریکا ،اسرائیل غاصب، آل سعود ودست پروردههای استکبار،تروریست های داعش ، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی می خواهیم که با حضور پر ارزش خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه وهمچنین حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری وانتخاب فردی اصلح ، حماسه حضور دیگری را رقم زده و دل در گرو مهر ولایت رهبر فرزانه مان، امام خامنه ای (مد ظله العالی)، پشتیبان نظام اسلامی ولایت فقیه باشیم وباردیگربا وحدت وهمدلی ویکپارچگی ، توطئه دشمنان نظام اسلامی را در نطفه خفه نمائیم وملت همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان زرند بداند که پاسدران وبسیجیان ولایت مدار نخواهند گذاشت خدشه ای به این نظام ،انقلاب و ولایت وارد آید وتا اخرین قطره خون خود از آرمان وارزشهای والای اسلامی و ولایت مطلقه فقیه دفاع خواهند نمود .


ان تنصروالله ینصرکم ویثب اقدامکم

ارسال نظرات