ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و یوم ا.. 22 بهمن بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و یوم ا.. 22 بهمن بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 

بِسمِ رَبِّ اللَّیلِ وَ الفَجرِ

باز هم صبح آزادی. باز هم تلألو نور امید در کالبد ایران سرافراز. باز هم فجر. سی و هفتمین فجر پیروزی. 37 سال از پیروزی فریاد برگلوله می گذرد و پیروزی خون بر شمشیر بار دیگر یادآوری می شود. سال هایی که ملت غیور ایران در مقابل تمام توطئه ها قد علم کردند و بیرق عدالت را در دست گرفتند، بر طاغوت شوریدند و طومار استبداد و استعمار را در هم پیچیدند و پر غرور و دلاورانه سرود ظفر خواندند.  

و دهه فجر؛ دهه ای که سرآغازش ورود حماسی امام خمینی(ره) به وطن بود و پایانش که حقیقتا شروعی دوباره بود، به ثمر نشستن نهال انقلاب. آیا می توان در طول تاریخ معاصر حادثه ای یافت که «جاءَ الحَق وَزَهَقَ الباطِل» را به این زیبایی تعبیر کند؟؟ آری به راستی امام و آرمانهایش کامل ترین مصداق حق در برابر اتم مصادیق باطل بود. قیام امام، حکم امام و فتوای امام همه برگرفته از امانات الهی – قرآن واهل بیت- بود.

امام خمینی (ره) بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت‌ های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز"ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی ".

قیامی به دادخواهی از مستضعفین در برابر مستکبرین.قیام کوخ نشینان مقابل کاخیان. قیامی برای رهایی از تاریکی و جهل زمان و رویت فجر ایمان. حرکتی الهام بخش برای تمامی مظلومین عالم. از لیبی و سودان و بحرین و مصر و یمن گرفته تا امام موسی صدر و مالکوم و شیخ نمر و زکزاکی.

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و با تکیه بر قدرت خروشان ملت مومن و آزادی خواه ایران به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت .

اینک که 37 امین بهار آزادی را جشن گرفته ایم، از یاد نمی بریم خون هایی را که از 42 تا 57 دانه انقلاب را آبیاری کرد. از یاد نمی بریم ایثار و شهادت های 8 ساله رزمندگان برای سر پا نگه داشتن نهال تازه غرس شده. از یاد نمی بریم طبس را. خلیج فارس را. فتنه های رنگی و نه دی را. گردنه هایی که بارهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب قطار انقلاب یکی پس از دیگری  از آنها عبور کرد.

ملت همیشه در صحنه ایران اینک حماسه ای دیگر پیش رو دارد. حماسه حضور. حماسه انتخاب. 7 اسفند. روز انتخاب نمایندگان پشتیبان رهبری و نمایندگان ملت. روزی که بی شک برگ افتخار دیگری از تاریخ انقلاب ورق خواهد خورد. بی شک این ملت غیور بار دیگر با حضور خود دشمنان اسلام و ایران را انگشت بر دهان خواهد گذاشت.

بسیجیان مساجد و محلات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب و تجدید بیعت دوباره با رهبرانقلاب و ارج نهادن به خون پاک شهداء، پیشاپیش فرا رسیدن یوم ا...   22 بهمن را تبریک گفته و آمادگی خود را جهت حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و حضور با بصیرت در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی 7 اسفند ماه اعلام می دارند.

 

 

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات