خبرهای داغ:
فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت گردان سیدالشهدا(ع) لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در منزل شهید امیر توکلی از شهدای این گردان گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت گردان سیدالشهدا(ع) در قالب دو هیئت قرآنی و حلقه صالحین بسیج پیشکسوتان با حضور در منزل شهید امیر توکلی، یاد و خاطره این شهید عزیز بخصوص فرماندهان شهید گردان، شهیدان مصطفی کلهری و احمد کریمی را گرامی داشتند.

حاج تقی جعفری از رزمندگان پیشکسوت گردان سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس، طی سخنانی به بیان ویژگی های شخصیتی شهید امیر توکلی از جمله نظم، اخلاص، عاطفه و مهربانی، مبارزات انقلابی علیه رژیم طاغوت به همراه شهید ورزنده و شهید دل آذر، شجاعت، خستگی ناپذیری، ایمان و هیئتی بودن شهید و حضور در جمع بسیجیان پایگاه شهید چمران، حضور در عملیات رمضان و نهایتا شهادت وی در عملیات والفجر چهار در 27 مهر 62 در منطقه غرب پرداخت.

سخنرانی حجت الاسلام سیل آبادی دیگر رزمنده پیشکسوت در باره دعا و تاثیر آن در زندگی معنوی انسان و دفع بلا از مومنان و همچنین قرائت زیارت عاشورا، بخش های دیگری از گردهمایی رزمندگان گردان بود.

در این مراسم، رضا حافظی جانشین سپاه استان قم، بیطرفان معاون اجرایی سپاه استان، سید مهدی رضویان مسئول سازمان جهاد پیشکسوتان جهاد و شهادت، اشعری مقدم معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار قم و مسئولانی از هیئت رزمندگان اسلام استان قم حضور داشتند.

                  رزمندگان گردان سیدالشهدا(ع) در قم گردهم آمدند

در طول دوران دفاع مقدس، فرماندهانی چون آهنگران، شهیدان مصطفی کلهری و احمد کریمی، قاسم نگاری، حسین عروج، ابوالفضل حیدربیگی، مزدجو، رضا حافظی، محمد صادق ذوالقدر و احمد بیطرفان، فرماندهی گردان سیدالشهدا(ع) را بر عهده داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها