خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12 خبر داد؛
مسئول معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12 از برگزاري نمایشگاه دهه فجر در تیپ12قائم (عج) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سیدمحمود راسخی، مسئول معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12، در حاشیه برگزاری نمایشگاه دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان گفت: امسال نیز مانند سالهای پیش نمایشگاهی از مطبوعات سالهای انقلاب و همچنین اسنادی از جنایات رژیم پهلوی و تصاویری از مجاهدت مردم در سالهای انقلاب را به نمایش گذاشتیم.

وي افزود: امسال با توجه به تجربیات سالهای قبل کارنامه موفق دلیر مردان ایران در آبادانی کشور را نیز در نمایشگاه لحاظ کردیم.

مسئول معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12خاطرنشان کرد: برگزاری این دست نمایشگاه ها برای آگاه کردن نسل سوم انقلاب بسیار ضروریست با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن و اخبار کذبی که رسانه های بیگانه در اختیار قشر خاصی از جامعه قرار می دهند؛ رسالت بزرگی بر عهده همه ماست تا با نشر حقایق در برابر دشمنان موضع گیری درستی اتخاذ کنیم .

راسخی، استقبال امسال نیروها بویژه سربازان عزیز از نمایشگاه را بسیار جالب وانگیزه ای مضاعف برای اجرای هرچه بهتر نمایشگاه‌هایی از این دست در آینده دانستند.

وي گفت: ما در دهه انقلاب که از 12 بهمن تا 22 بهمن است .با اجرای برنامه هایی از قبیل پخش سرودهای انقلاب در ساعات خاصی از روز اجرای زنده بعضی نواها توسط گروه موزیک یگان؛ فضاسازی محیطی؛ فضای ان روزهای انقلاب را در یگان زنده کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها