خبرهای داغ:
مجمع بسیج شهرستان کنگاور با حضور کارگروه های مربوطه، امام جمعه شهرستان و مسئولین و مدیران ادارات،پایوران کادر ناحیه کنگاور و بسیجیان در سالن یادگار امام (ره) شهرستان کنگاور برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، مجمع بسیج شهرستان کنگاور با حضور کارگروه های مربوطه، امام جمعه شهرستان و مسئولین و مدیران ادارات،پایوران کادر ناحیه کنگاور و بسیجیان در سالن یادگار امام (ره) شهرستان کنگاور برگزار گردید.
در ابتدای مراسم سرهنگ حیدر نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور با عرض خیر مقدم و تبریک دهه مبارک فجر توضیحات جامعی در خصوص نحوه کار و برنامه های اجرا شده توسط کارگروه های مختلف ارائه داد. در ادامه حجت الاسلام زارعی امام جمعه شهرستان صحنه به عنوان سخنران مراسم به وضعیت زندگی مردم در پیش وپس از انقلاب و ضعف حکوت در برابر بیگانگان در قبل از انقلاب و اقتداری که امروزه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد اشاره داشت و به تشریح شرایط انقلاب اسلامی در وضعیت کنونی پرداخت.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس را تنگه احد کشور دانست و افزود: کسانی را باید به نگهبانی از این تنگه بگماریم که دلسوز انقلاب و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشند و در ادامه جلسه دبیر کارگروه دفاعی طرح مربوطه را ارائه نمودند.
ارسال نظرات