مسئول عملیات سپاه ناحیه تربت حیدریه بيان داشت: امروز كشورهای اسلامی كه به مقابله با ظلم برخواسته اند زير بیرق انقلاب اسلامی ايران قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۳۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوي، محمود اشرف زاده در نهضت روشنگری با موضوع بازخوانی اصول امام (ره) و مقابله با تحریف امام در محور شهید برونسی حوزه مقاومت بسیج یکم ثارالله سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: اینکه امروز بسیج ما در کشورهای اسلامی دیگر الگو شده است، اینکه رئیس جمهور یک کشور کمونیستی بدون تشریفات و مستقیم به محضر مقام معظم رهبري شرف یاب می شود نشانه قدرت معنوی است که در چهره رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول عملیات سپاه ناحیه تربت حیدریه با مقایسه قبل از سال 57 و بعد از آن گفت: قبلا مدام کشور ما دست به دست می شد و هر روز یک چیز از ما می گرفتندو چشممان به دست دول غرب و استکبار بود اما امروز به برکت انقلاب، دولت اسلامی در این مرز وبوم سی و هفت سال است بدست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) رقم خورده و اکنون با علمداری حضرت آقا به پیش می رود.

اشرف زاده ابراز داشت: اینکه رزمندگان ما در جزایر مجنون ایستادگی کردند و با وجود اینکه 800 هزار تیر به اذعان خود بعثي‌ها بر سر رزمندگان ما ریختند برای این بود که انقلابی و گوش به فرمان رهبر و امام زمان خود بودند.

مسئول عملیات سپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه جلسه به بحث نفوذ در انتخابات اشاره نمود و گفت: سه نوع نفوذ از جانب دشمن داریم كه يك نوع آن نفوذ رخنه ای است كه ميتوان به قضیه اخیر دستگيري ملوانان آمریکایی اشاره كرد.

وي در ادامه گفت: گروه های 200 و 300 نفره ای که وارد كشورمان می شوند و فرش قرمز برایشان پهن می شود اینها برای ارتباط نیامده اند برای نفوذ و دزدیدن اطلاعات و جاسوسی وارد می شوند و اين نفوذ ارتباطي دشمن است.

اشرف زاده يادآور شد: دشمن در نفوذ جلبي درصدد است كه یک عده را انتخاب کنیم در دستگاه تصمیم سازی کشور كه مزدور آمریکا باشند و رسیدن به اهداف آمریکا در دستور کارشان باشد.

وی عنوان کرد: اول همت والا و حضور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند خبرگان و مجلس شورای اسلامی و دوما انتخاب فرد اصلح از طریق شاخصه های مورد نظر رهبر معظم انقلاب از جمله وظايف مهم ما در برابر نفوذ دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها