همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر پروژه گاز رسانی سه روستای بیجار با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۰۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بیجار پروژه گازرسانی سه روستای بیجار با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان به بهره برداری رسید.


فرماندار بیجار در مراسم افتتاح این پروژه هاضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: شکر نعمت انقلاب خدمت به مردم است.


وی افزود: با بیان اینکه نام انقلاب اسلامی با نام بنیان‌گذار این انقلاب یعنی امام خمینی (ره) عجین است، ادامه داد: نمی‌توان این انقلاب را بدون نام مبارکش دید، آن‌کس که یک ملت را زنده کرد، آن‌کس که یک ملت را از بردگی رهانید، آن‌کس که با هدایت انقلاب تا ساحل پیروزی، اسلام را پرآوازه کرد.


ادامه داد: شکر نعمت این انقلاب بزرگ خدمت به این مردم است؛ مردمی که به‌ حق ولی ‌نعمت انقلاب هستند، حضور و همراهی این مردم بود که انقلاب را به ساحل پیروزی رساند و در طول این ۳۷ سال هم‌ پیوسته در صحنه بودند.


زندیه خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در طول سی و هفت سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از فرامین رهبری و حرکت در مسیر شهدا وفاداری خود را به نظام ابراز نموده اند.


لازم به ذکزر است با افتتاح این سه پروژه گاز رسانی 125 خانوار روستاهای قراطوره،باباسرخه و چشمه جان قلی از نعمت گاز برخوردار شدند.

ارسال نظرات