به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولین ادارات شهرستان طارم و اعضای ستاد دهه فجر بمنظور تجدید بیعت با ولایت و آرمانهای مقدس شهدا و امام راحل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولین ادارات شهرستان طارم و اعضای ستاد دهه فجر به منظور تجدید بیعت با ولایت و آرمانهای مقدس شهدا و امام راحل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه این شهرستان در این دیدار سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی و همراه با خیر و برکت دانست و افزود: انقلاب ما انفجار نور و آغاز نقطه امید و رهایی از ظلمت شب بود.

حجت الإسلام محمد صادقی پورافزود: خدماتی که در طول ۳۷ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نظام خدمت است انجام شده است بر کسی پوشیده نیست.

وی در این دیدار از کلنگ زنی ساختمان نیروی انتظامی در شهر آب بر در طول دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: شایسته است طرح گاز رسانی روستای غلامچم نیز مورد توجه مسئولین زیربط قرار گیرد.

صادقی پور با اشاره به مشکلات کمبود بودجه در راه ارتباطی طارم به شفت اظهار داشت: پیمانکار این پروژه یک روز کار و یک ماه کار را ترک می کند خاک برداری کرده و پر نمی کند بنا براین چند ماه طول می کشد تا راه بیفتد و تکمیل شود.

امام جمعه این شهرستان از خدمات راه و شهرسازی بخاطر برف روبی و نمک پاشی جاده ها و راههای مواصلاتی تقدیر کرد و گفت: این ایام مقدس است در این ایام به مردم جای تشکر است از نظام مقدس اسلامی و دولتهایی که کار کرده و می کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ درس عبرتی برای همگان است افزود: این ستمگران که دنیا را به آشوب کشیدند ماندنی نیستند و از بین خواهند رفت این مژده و نوید را قرآن به همه بشریت داده است.

صادقی پور شکنجه های دوران ساواک را غیر قابل گفتار و بیان دانست و خاطر نشان کرد: حکومتهای ستمگر همانند شب رفتنی هستند و ماندگار نخواهند بود چون اگر شب ماندگار بود خیلی مشکلات ایجاد می کرد.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه خداوند متعال بوسیله ده روز یک ملت را آزمایش کرد گفت: در طول این ده روز ولایت پذیری ملت ایران را به بوته آزمایش گذاشت.

ارسال نظرات