دانش‌آموزان کوهرنگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ از اعزام دانش‌آموزان کوهرنگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در گفت‌گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد : به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اعزام کاروان زیارتی راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان کوهرنگ با حضور دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان در مکان مدرسه الزهرا (سلام الله علیها) شهر چلگرد برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و آشنایی نسل جدید با دوران دفاع مقدس و سرزمین های جبهه و جنگ عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ خاطرنشان کرد: این کاروان زیارتی به تعداد 236 نفر دانش آموز دختر بسیجی در قالب 5 دستگاه اتوبوس صبح امروز پس از بدرقه فرماندهی سپاه ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

نظری در ادامه سخنان خود افزود : این کاروان اعزامی به مدت سه شبانه روز از مناطق عملیاتی اروند ، شلمچه ، هویزه و فتح المبین بازدید و در طول این مسیر کلیه نکات امنیتی ، حفاظتی به نحو
احسن برای کلیه زائرین تدارک دیده شده است.

وی کار برای شهداء را کار برای خدا دانست و گفت : قطعا قدم برداشتن برای شهداء از اجر و پاداش عظیمی نزد خداوند متعال برخوردار است و خوشا به حال کسانی که در زندگی خود شهداء را الگو و اسوه قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار