عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بسیج:

دولت متخلفان مسکن مهر را تشویق می‌کند!

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی به جای آنکه پیمانکاران متخلف مسکن مهر را بازخواست کند،‌ با تسهیلات اعطایی جدید برای انبوه سازان،‌ آن‌ها را تشویق می‌کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۰۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از بی توجهی دولت به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، اظهار داشت: امروز دولت برای انبوه سازان تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است تا از این طریق عملیات اتمام پروژه‌های مسکن مهر را تسریع کند،‌ اما این کار کاملا غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه فعالیت پیمانکاران مسکن مهر مشکلات حقوقی دارد،‌تصریح کرد: این افراد متعهد شده اند با مبلغی مشخص و در مدت زمانی معین،‌ تعداد مشخصی واحد مسکونی تحویل دهند که به دلایل مختلفی به این تعهد خود عمل نکرده‌اند و امروز باید جوابگو باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به جای آنکه این پیمانکاران را بازخواست کند،‌ با تسهیلات اعطایی جدید برای انبوه سازان،‌ آن‌ها را تشویق می‌کند و من کاملا با این کار مخالفم.

وی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض دولت در خصوص طرح مسکن مهر، اذعان کرد: دولت یازدهم در دو سال اخیر اظهارات متناقضی در خصوص طرح مسکن مهر داشته است و به نظر می‌رسد که رغبتی برای تکمیل این پروژه بزرگ ندارد.

خسروی در پایان در خصوص آخرین وضعیت «مسکن اجتماعی» گفت: هیچ خبری از جزئیات این طرح نیست، دولت فقط چند مرتبه در خصوص این طرح صحبت کرده اما کمیسیون عمران مجلس هیچ جزئیاتی از این طرح در اختیار ندارد.

ارسال نظرات