رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه استان خبر داد و خاطرنشان کرد:راهپیمایی در رشت طی چهار مسیر به سوی میدان شهدای ذهاب پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور پرشور مردم در صحنه بيشترين كارايی را در رابطه با خنثی‌سازی توطئه‌های اجانب دارد.

وی از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد:راهپیمایی در رشت طی چهار مسیر به سوی میدان شهدای ذهاب پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان یادآور شد: ساعت 9 صبح روز 22 بهمن راهپیمایی از مسیرهای چهارگانه در رشت برگزار می شود.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به وضعیت کنونی میدان شهرداری، اضافه کرد: میدان شهدای ذهاب یادآور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس است، اما به دلیل اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در این میدان با مشکلاتی مواجه خواهد بود لذا رفع نواقص و کاستی‌های این میدان نیازمند کار کارشناسی است که توسط شهردار رشت انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات