مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف با بیان اینکه اگر مسئولین به دنبال منافع شخصی خود باشند در حق ملت جفا کرده اند تاکید داشت: مسئولین بایستی تلاش خود را به سمت رشد و توسعه انقلاب متمرکز کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدالحسینی در مراسمی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خواف اظهار داشت: شیطنت کفار و مستکبرین و سوق دادن کشور های اسلامی حامی جبهه مقاومت به سمت جنگ و خونریزی، اقدامات خصمانه دُول مرتجع عربی و پیاده نمودن نقشه های شوم استعمارگران غربی، به ثمر نشستن برجام و توقعات پسابرجام، آن هم بعد از مقاومت و ایستادگی جانانه ملّت در مقابل توطئه های دشمنان و مسائل گوناگونی که در عرصه بین المللی با آن مواجه هستیم از جمله حوادثی است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم.

وی ادامه داد: حقیقتا جا دارد که کام ملت با خبر های خوش شیرین شود و صد البته جفا و اجحاف است اگر کسی با حاشیه سازی به دنبال منافع شخصی و حزبی خودش باشد.

وی ابراز داشت: امروز زمان آن رسیده که همه مسئولین تلاش خودشان را به سمت رُشد و توسعه کشور عزیزمان ایران متمرکز نمایند تا توقع الگو بودن از جانب دوستداران انقلاب اسلامی برآورده شود.

سید الحسینی بیان داشت: دنیا، جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت موثر و برتر پذیرفته و میلیون ها دل مشتاق در سراسر دنیا به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم دوخته اند؛
آیا در این شرایط حساس هیچ عذری از کسی پذیرفته است که ساز مخالف بزند و تنها به فکر منافع خودش باشد؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف در ادامه سخنان خود گفت: چشم انداز ایران اسلامی کشوری آباد، یشرفته، مقتدر و سرافراز که مأمن ملت های مظلوم است، می باشد که انشاالله با تلاش و کوشش همه مسئولین و خدمتگذاران محقق خواهد شد و کوتاهی در این زمینه حرکت انقلاب را کُند خواهد کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی آرزوی دیرینه انبیاء و اولیای الهی بوده است و دهه فجر سر آغاز حکومت الله می باشد. امید است همه ما شاهد روزی باشیم که انقلاب اسلامی همه کاخ های زر و زوز را ویران کرده و عدالت و مساوات در همه جای جهان بر پا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها