خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گلایه کرد؛

بی‏ توجهی نسبت به وضعیت جانبازان هفتاد درصد به بالا در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: سوال من از اصحاب رسانه و مردم این است که آیا اسم شهید زنده را شنیده ‏اند؟.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر در گفتگوی خبری با خبرنگار بسیج نسبت به بی‏توجهی به جانبازان هفتاد درصد به بالا گلایه کرد و گفت: سوال من از شما این است که آیا اسم شهید زنده را شنیده اید؟آیا میدانید چند شهید زنده در شهر خود داریم ؟پس بیایید شهید زنده را تعریف مجدد کنیم.

 وی گفت:شهید زنده آن جانباز ۷۰ درصد به بالایی است که دارد با زندگی و مشقات آن دست و پنجه نرم میکند و کسی خبری از این جانیاز ایثارگر نمی‏گیرد.

 فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: ۲۰ جانباز بالای ۷۰ درصد در شهر گرگان وجود دارد که این جانبازان از مسئولان گلایه دارند, به واسطه ی اینکه به تکالیفشان در راستای این جانبازان و شهدا انجام وظیفه نمیشود.

 مهاجر افزود:مسئولان بترسند از روزی که خدایی نکرده شهدای زنده  ما را مورد خطاب قرار دهند پس بیایید با حضور خود که وظیفه دینی ماست از این شهدای زنده دلجویی کنیم و تا آنجایی که امکان دارد مشکلاتشان را رفع کنیم .

 وی از گله مندی جانبازان سخن به میان آورد و بیان داشت :شده است جانبازی از طراحی شهر خود گله مند باشد که چرا در شهر من برای ویلچرم طراحی نشده است , چرا زمانی که دلمان می گیرد نمی دانم کجا بروم , چرا باید جانباز ویلچری بر تخت بیفتد و دچار زخم بستر شود و چرا کسی پیدا نمی شود هزینه و امکانات درمانی را عهده دار شود و هزاران چرا های دیگر که سینه ی آدمی را پر خون و اشک دیدگان را جاری می کند.

 فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود:آری اینان همانانی هستند که در سن جوانی به جبهه و جنگ پا نهادند و بخشی از جسم پاک خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند و ما الان مسئولان , وظیفه ی کوچک ماست که نسبت به این عزیزان و خانواده هایشان تکلیف کنیم

مهاجر یادآور شد: کاری کنیم که با دعای خیر این عزیزان که به نام شهدای زنده شهر ما نامگذاری شده اند بتوانیم به تکلیف خود عمل کنیم تا شرمنده این عزیزان نشویم.

زهرا شیرزاد خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار